Skip to main content

Ik betaal de factuur voor mijn telefoon en abonnement. Ik betaal met automatische incasso vanaf mijn ING banknummer. Da factuur staat op mijn adres en i.v.m. de BKR registratie staan mijn gegevens genoteerd bij de BKR en staat er dus op mijn naam een. krediet. Mijn KpN ID en account staan op mijn eigen naam en ik krijg de rekeningen binnen op mijn email adres. Toch staat bovenaan de factuur niet mijn naam maar het adres van een firma waarvoor ik gewerkt heb. Ik wil die firmanaam wijzigen in mijn eigen naam zodat alles goed komt te staan. Maar het is och te gek voor woorden dat er dan sprake is van een contractovername en dat ik eerst “aflossen” moet ??? Je moet een ID van de oude en nieuwe persoon opsturen maar dat is in mijn geval dezelfde ID. KPN hoe gaan we dit doen zonder dure kosten van aflossing. Aleen simple de naam boven de factuur wijzigen ?

Welkom op ons forum @Quickcoin en goed dat je even aan de bel trekt.

Voordat ik enige uitspraak kan doen over wat er aan de hand kan zijn en hoe dit op te lossen heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Bij persoonlijke opmerkingen mag je wel ter verificatie de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer plaatsen.
Geef je hier nog een reactie zodra je het klaar heb zodat ik op onderzoek kan gaan voor jou? :mag:


Nico,

Bedankt. Heb ik gedaan en je een privemailtje gestuurd


Dankje! Ik zie inderdaad wat je bedoelt. Normaal gesproken moet dit inderdaad via een contractsovername, maar omdat dit een vrij specifiek geval is ga ik voor jou in conclaaf met de contractsovername afdeling. Ik hou je op de hoogte!

 


@Nico_ 

Nico betreft je bericht van 12 juni. We zijn bijna 2 weekjes verder. Heb je al een reactie ?

Ik ben erg benieuwd of er een oplossing kan komen.

John


Hoi @Quickcoin, ik heb helaas nog geen respons mogen ontvangen en zojuist een reminder gestuurd om te vragen of ze het druk hebben of dat ze mijn e-mail over het hoofd hebben gezien.


@Nico_

Nico betreft je bericht van 12 juni. We zijn bijna 2 weekjes verder. Heb je al een reactie ?

Ik ben erg benieuwd of er een oplossing kan komen.

John

Ik heb je een pb gestuurd


Beantwoord in PB


8 dagen geleden en zojuist een PB gestuurd.


Het laatste vinkje is zojuist ook aangevinkt. Nu zou alles goed moeten staan.