Skip to main content

Ik heb sinds 2017 een mobiele abonnement van telfort welke nu is over genomen door kpn.

In 2019 wilde ik het abonnement verlengen wederom met 2 jaar dit bleek echter niet te gaan daar ik een negatieve preventel registratie had staan.

ik ben toen preventel gaan aanschrijven en zij gaven aan dat telfort mij had aangemeld, ik heb contact gezocht met telfort.

daar hebben ze er 4mnd over gedaan om uit te zoeken dat ik 2017 helemaal geen 2 abonnementen had afgesloten, het door hun opgegeven klantnummer en telefoon nummer warren helemaal niet van mij, ook heb ik nooit een accept giro en of aanmaning gehad, want ik heb nooit 2 mobieltjes gehad.

Telfort heeft mij belooft het van mijn naam af te halen het zou gaan om 3 mnd abonnement met toestel en het bedrag is 82 euro, nooit opgelopen nooit iets van vernomen.

nu wil ik wederom mijn abonnement verlengen en 3 x raden ja hoor is het nog niet van me naam af gehaald bedankt telfort 

ik had een x aantal mailtjes bewaard en naar kpn gestuurd bijna 3 en half week geleden waarvan zij in 3 werkdagen je antwoord horen te geven ben ik vandaag al de hele dag aan het bellen, van het kastje naar de muur gestuurd 

eerst een klacht indienen dan mailen dan bellen dan terug bel afspraken die door kpn niet worden na gekomen.

ik had 2 losse sim kaarten ieder een jaar lang van 28,50 en 28,30 per maand een abonnement met telefoon van 23,50 en mijn huispakket van 52 euro per maand.

Inmiddels heb ik daar de losse simkaarten opgezegd, want bij kpn ben je maar gewoonweg een nummertje waarvan zij altijd voor service en kwaliteit stonden is dit ver bij kpn te zoeken

ze zijn je liever kwijt als rijk en doen geen enkele moeite om je te helpen.

Ik heb nog nooit een achterstand gehad in mijn betalingen nog nooit een betalingsregeling getroffen, en toch behandeld men jouw als een stuk stront,.

eerst kan kpn het bedrag niet innen en wil ik het nu van me naam dreigen ze dat ik het toch moet betalen, wat een moe makers allemaal, kpn raakt zo zijn vaste klanten kwijt voor een bedrag van 81 die men niet eens kan innen en weet te innen.

omdat ik met kpn niet verder kom heb ik besloten mijn overige producten ook maar op te zeggen, elders zal de service wellicht beter en stukken goedkoper zijn.

Inmiddels ben ik naar een advocaat gestapt voor hulp,want kpn laat je liever in de kou staan.

 

Hoi @Esther197909, welkom!

Jemig wat een lastig verhaal. Ik begrijp dat wanneer je (waarschijnlijk) onterecht zo'n registratie aan je broek krijgt van een groot bedrijf dat dit alles behalve prettig is. Helemaal als je het idee hebt dat er niet geluisterd wordt. 

Ik twijfel alleen of ik op dit punt nog iets voor jou kan betekenen. Je hebt, als ik het goed begrijpt als een officiële klacht in gediend en inmiddels een advocaat in de arm geslagen. Jouw advocaat heeft dan als het goed is de juiste ingangen om dit samen met ons voor jou op te lossen. Mijn oprechte excuses dat het zo ver heeft moeten komen, ik hoop dat het allemaal snel opgelost wordt. 


Hoi Hanna waarom laat kpn het zo hoog oplopen? Een klant kwijt raken die nooit een achterstand heeft gehad? Altijd netjes betaalde? Dat mensen gewoon weg tegen de muur gedrukt worden? Dat jullie niet luisteren? Jullie mensen van kastje naar de muur sturen klacht hier klacht daar maar oplossen kunnen jullie het niet? Schande kpn kom met oplossingen IPV uit de hand laten lopen mensen neer zetten als wanbetaler! Schaam jullie kpn

 

 

Â