Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb in september een abonnement verlengd met unlimited data.

Hier zou ik een google nest hub bij cadeau krijgen, mij werd verteld dat ik deze zou ontvangen als mijn abonnement in gaat.

Die is inmiddels in gegaan, maar ik heb nog geeb google nest hub ontvangen. Ik las nu achteraf dat je dat zelf aan moest vragen, maar dag heeft niemand van kpn mij verteld.

 

Het enige wat verteld werd, is dat ik deze zou ontvangen als mijn abonnement in gaat.

 

Graag zou ik deze alsnog ontvangen.

 

Mvg, juul

Hoi Juul,

 

Ik vrees dat je geen kans maakt om er alsnog één te ontvangen:slight_frown:

 

zie dit topic erover: 

Hi ​​​​​​, wat enorm balen dit, de actie is echt helemaal afgelopen, er is geen mogelijkheid meer om je hier voor aan te melden :frowning2:

Dat aanmelden benodigd was voor deelname aan de actie, stond in de actievoorwaarden. Wat jammer dat je dit gemist hebt :sweat:

Nadat de eerste maand van je abonnement er op zit, kan je wel zonder problemen switchen naar een abonnement met een kleinere databundel, als je Unlimited eigenlijk helemaal niet nodig hebt qua verbruik. Je kunt dat zelf regelen via je MijnKPN account!

*admin: quote toegevoegd


Goedemorgen @Juul.A, welkom op ons forum!
Helaas heb ik hier niet echt een oplossing voor. Zoals genoemd in het topic die Ferry noemt kunnen we deze niet nabestellen en kun je ze nu ook niet meer aanvragen. 


@Thomas ,

 

Oké, dus klanten worden lekker gemaakt met een actie en sluiten daarom een abonnement af bij jullie.

Vervolgens staat er (in mijn geval) nergens en wijst niemand van jullie mij op het feit dat er een formulier ingevuld zou moeten worden om het cadeau te kunnen ontvangen.

Ik heb zelfs tussendoor nog gevraagd wanneer ik het cadeau kan verwachten en werd mij verteld dat ik dit ontvang zodra mijn abonnement in gaat, en opnieuw word er niks gezegd over een formulier invullen om het cadeau te krijgen. 

Ik vind het überhaupt erg raar, dat een klant zelf achter een cadeau aan moet gaan, waar jullie ze lekker mee maken, en het is al helemaal schandalig om vervolgens dood leuk te zeggen dat er helaas niks meer aan te doen is vind je niet?... 


Ik heb inderdaad ook vorig jaar mijn abonnement verlengd en zou hierbij de google Hub krijgen. Op het moment van het verlengen van een contract mag een klant er toch wel vanuit gaan dat dit verlengen van een contract gelijk staat aan deelname van de voorwaarden van het verlengen? Oftewel verlenging inclusief een google hub. Ik heb ook niet geweten dat je je hier apart voor moest aanmelden. Tevens was het dan wel zo netjes geweest als hier melding van was gemaakt vanuit KPN. 
Erg jammer dit, was ook nog in afwachting van.. blijkt dus niet zo te zijn dat we dit nog mogen ontvangen. 


Dit is inderdaad wel echt ontzettend jammer. Ik kan het helaas niet anders maken maar zal dit intern in ieder geval doorgeven!