Skip to main content
Beantwoord

Net nieuwe telefoon besteld, maar nog geen bevestiging per mail gekregen

• December 27, 2021
  • 1 reactie
  • 110 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb zojuist een nieuwe telefoon besteld. Heb hierbij alleen geen bevestiging per email gekregen.

HOe kan ik dit achterhalen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @Timon Dub, heb je inmiddels al wel een bevestiging van de bestelling ontvangen? Mocht je deze nog steeds niet hebben, dan is het verstandig om even te bellen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402.  Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met de klantenservice chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2021

Goedemorgen @Timon Dub, heb je inmiddels al wel een bevestiging van de bestelling ontvangen? Mocht je deze nog steeds niet hebben, dan is het verstandig om even te bellen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402.  Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met de klantenservice chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.