Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon plus nummerbehoud. Ik heb het toestel ontvangen. Ik heb mijn oude gegevens over kunnen zetten naar mijn nieuwe telefoon alleen geeft hij nu aan dat ik geen Simkaart heb, dus praktisch helemaal onbereikbaar ( bellen ). Heb wel een nummer van Simkaart/IMEInummer gehad in de brief. Hoe kan ik het oplossen zodat ik wel bereikbaar ben en ook dat ik mijn gegevens niet kwijt raak. Ook qua simkaart instaleren, heb ik geen pinnetje om mijn oude telefoon open te maken ( Samsung Galaxy A23 ). Mits dat nodig is. Heb waarschijnlijk een nieuwe nodig maar MET nummerbehoud.

 

Graag hoor ik van u,

Gr

Hallo @Amanda1984 

 

Bij een abonnementsverlenging houd je normaal je oude simkaart en die moet je dan overzetten naar je nieuwe telefoon.

Zit er bij die nieuwe telefoon niet zo'n pinnetje om de sim lade te openen? Je kan het vaak ook met een speld doen, een opengebogen paperclip zou je kunnen proberen maar die zijn vaak te dik.

Als dat niet lukt kan je hier een vervangende simkaart aanvragen, die heeft gewoon hetzelfde nummer:

https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen.htm