Skip to main content

Ik had een abbonement bij simpel.nl ik kon niet bellen en op mijn internet bundel. Inmiddels zit ik bij Lebara en heb nu wel internet op de bundel maar ik kan nog steeds niet bellen en gebeld worden. Er staat netwerk niet beschikbaar. Soms kan ik wel bellen maar meestal niet. Blijkbaar ligt het niet aan de simkaart omdat het met de simpel simkaart niet lukte en met de Lebara ook niet.

En wat kan KPN doen voor een Abonnement van Simpel en/of Lebara ? 

Je bent geen klant van KPN met deze mobiel dus kan KPN hier niks mee.

  • Simpel = T-Mobile
  • Lebara = KPN

Je hebt dan nu wel verbinding met het KPN mobiele netwerk maar als je problemen ervaart dien je dit met jouw provider ( in dit geval Lebara ) op te pakken.

En als het toestel het probleem is, weet niet of je een sim-only hebt oid maargoed dan moet je dit mits garantie bij leverancier van het toestel oppaken.

 

Als er problemen zijn ben jij klant van Lebara als deze een probleem zien wat door KPN moet worden opgelost dienen hun een ticket naar KPN aan te maken. Jij zelf kan niks bij KPN want je bent er betreffende deze Mobiel geen klant bij.

 

In retail markt zou het zijn

Lebara is je retailer ( Jumbo b.v ) en KPN is de groothandel ( Sligro ), als er problemen zijn met afgenomen product dien je ten alle tijde naar de Jumbo te gaan in dit voorbeeld, Bij de sligro zullen ze je ook de deur wijzen als je met een Jumbo bonnetje aankomt.


Bedankt voor de duidelijke reactie hier was ik al bang voor maar wist het niet zeker kon het proberen.


Bedankt voor de duidelijke reactie hier was ik al bang voor maar wist het niet zeker kon het proberen.

Proberen kan altijd.

 

Niet geschoten is zeker mis.


Zelfde probleem, zelfde toestel. Andere provider, ander netwerk. 

Wat het probleem betreft is het toestel de enige overeenkomst.