Skip to main content

Beste KPN, ik deel de mening, facturen via mail was perfect, nu het nieuwe systeem is waardeloos.

Anyway, jullie adverteren dat de laatste 12 facturen inzichtelijk zullen zijn in MijnKPN. Ik zie alleen de laatste 4 van mobiel en glas. Per kwartaal houdt ik mijn admin bij. Betekend dus dat ik nu niet alle facturen kan inzien en bijwerken, voor afgelopen kwartaal. Graag fixen en handmatig de factuur van mobiel van de maand april sturen. Ik hoor graag hoe ik met de juiste persoon in contact kom.

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@wilfred270783 elk abonnement apart aanklikken, dan zie je zo'n grafiekje...

Met daaronder de link naar alle facturen.

 


@Nick83 Thanks! Daar vond ik hem wel dankzij jouw tip. Via de desktop lijkt het niet te werken, en vond ik maar 4 facturen gek genoeg. Nogmaals dank, scheelt weer contact opnemen/tijd/etc. 

Fijne zondag!


Hi @wilfred270783, fijn om te lezen dat je er met de hulp van Nick uit gekomen bent, en de facturen gevonden hebt!

Wat MijnKPN via de webbrowser betreft, je kunt het nog proberen via een andere browser. Bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Deze browsers werken vaak het beste. Laat het gerust weten als je vragen hebt.