Skip to main content

Wij zijn met onze KPN Sim Only abonnementen overgestapt naar Simyo Sim Only. Hierbij is het de bedoeling dat alle telefoonnummers worden meegenomen naar Simyo. Nu hebben we van Simyo van A tot Z alle informatie en benodigde zaken keurig netjes ontvangen, alleen bij KPN gaat er blijkbaar (WEER) iets fout.Ā Ik van KPN 2 e-mailberichten ontvangen over de beeindiging van een tweetal abonnementen. Over het derde abonnement heb ik dus niets ontvangen, en is het onduidelijk of dat kwartje bij KPN ook is gevallen. Door het ontbrekende e-mailtje lijkt het er in ieder geval wel op. De bevestiging van Simyo over het betreffende nummer heb ik echter wel binnen, nu alleen nog wachten op KPN. Bellen of Chatten haalt weinig uit. Of ze laten je in de wacht staan omdat ze moeten overleggen (en deĀ verbinding wordt verbroken), of je chat en (plotseling) is daar ook de verbinding opeens weg. En laat dat nu precies de reden zijn waarom we weg willen bij KPN. Waarom moet het allemaal zo moeilijk en waarom is de afhandeling van klachten en problemen altijd zo teleurstellend slecht zijn? Is er nog iemand bij die club die wel de moeite wil nemen om iets goed af te handelen?Ā Ā Ā Ā 

Hi @KPNdrama,
Welkom op het forum. Goed om te horen dat het bij twee nummers goed is gegaan. Het derde nummer die je wilt overzetten naar Simyo gaat dus niet vlekkeloos? Wat gaat er dan mis?:speak_no_evil:

Ik heb gekeken in ons systeem aan de hand van de gegevens opĀ je profiel.Ā Daar zie ik indd drie mobiele nummers staan. Bij alle drie de nummers staat ā€˜uitportering ( in afwachting)ā€™.Ā  Dit blijft zo tot je daadwerkelijk over bent. Als ik verder kijk ik het systeem zie ik ook dat er bij alle drie de nummers een ā€˜agreed porting dateā€™ is. Bij alle drie de nummers staat deze op 1-1-2021.Ā 

Ā 


HiĀ @KPNdrama,
Welkom op het forum. Goed om te horen dat het bij twee nummers goed is gegaan. Het derde nummer die je wilt overzetten naar Simyo gaat dus niet vlekkeloos? Wat gaat er dan mis?:speak_no_evil:

Ik heb gekeken in ons systeem aan de hand van de gegevens opĀ je profiel.Ā Daar zie ik indd drie mobiele nummers staan. Bij alle drie de nummers staat ā€˜uitportering ( in afwachting)ā€™.Ā  Dit blijft zo tot je daadwerkelijk over bent. Als ik verder kijk ik het systeem zie ik ook dat er bij alle drie de nummers een ā€˜agreed porting dateā€™ is. Bij alle drie de nummers staat deze op 1-1-2021.Ā 

Ā 

Ik heb van Ć©Ć©n van de nummers geen bevestigingsmail gehad van KPN (wel van Simyo). Maar als jij aangeeft dat het goed in het systeem staat ga ik er maar vanuit dat het goedkomt. Hartelijk bedankt voorĀ het nakijken.Ā Ā Ā 


Niet bij alle nummers staat een contactmailadres; het kan zijn dat je daarom geen mail hebt ontvangen.Ā 

Graag gedaanĀ :nerd: .