Skip to main content

Hoi, graag jullie hulp. 
ik ben al een aantal maanden telefonisch slecht bereikbaar. Mijn telefoon gaat niet over en gaat meteen in voicemail. Ik krijg ook geen melding dat ik gebeld ben. Soms heb ik zelfs geen gemiste oproep in mijn bellijst. 
Ik kan zelf wel bellen zonder problemen. Ik begrijp er niks, het is plotseling ontstaan. 
Instellingen van de iphone zijn nooit gewijzigd. Simkaart al vervangen (gelezen dat dit kon helpen) Geen effect. 

Ik betaal elke maand geld voor een halve service. 
Mijn belminuten gaan er hard doorheen zo. Graag een oplossing anders ben ik genoodzaakt om over te stappen maar de concurrent. 

Bovendien zou het klantvriendelijker zijn om duidelijk aan te geven waar mensen een klacht kunnen indienen. Na lang zoeken kom je op een forum uit. 

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Bongy, welkom. 

Wat irritant dat je niet goed bereikbaar bent. Heb je dat op een locatie of op meerdere? Heb je jouw simkaart al in een ander toestel getest? Ben je dan wel goed bereikbaar? Zo kunnen we uitsluiten op het toestel de boosdoener is. Hoor graag van je. Zou je ook gelijk jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


Dag bart

ik kan niet zeggen of ik dat op 1 locatie heb. Ik krijg namelijk niet altijd direct een gemiste oproep te zien. 
Het valt me wel het vaakst op als ik thuis ben. Ik ben dan voor andere niet bereikbaar. Ikzelf kan dan wel bellen. Dus de verbinding is goed. 
Soms krijg ik voicemail berichten binnen van een week eerder. U snapt wel dat mensen geïrriteerd raken dat ik niet opneem en dan ook niet terug bel. 
ik heb mijn simkaart niet in een ander toestel getest, ik heb geen ander toestel. Ik heb wel een nieuwe simkaart gekregen van kpn, dit helpt niet. 


Heb je wellicht de mogelijkheid om een toestel eens te testen van een bekende? Gewoon even een uurtje? Zo niet, dan hoor ik dat, dan ga ik kijken of ik zonder die test melding kan maken bij de Technische Dienst voor verder onderzoek.


Dat is lastig te organiseren. 
Ik begrijp niet waarom het aan mijn toestel zou liggen. Andere mensen kunnen mij niet bereiken. Dus sturen ze een mail of ik ze kan bellen. Ik kan wel bellen naar anderen. Vanuit dezelfde plek, gewoon met dit toestel. Als het aan de antenne van het toestel ligt, dan zou ik het vreemd vinden als die alleen stuk is bij inkomende gesprekken en niet bij uitgaande gesprekken. 


Staat ook niet de niet storen functie aan? Dan Of de ontspan modus? Als het al in het toestel zit is het inderdaad niet de antenne, maar vermoedelijk iets in de instellingen. 


Nachtmodus gaat automatisch om 22u aan tot 7u. Het betreft oproepen overdag, tijdens kantoor uren. 
ik heb niets gewijzigd aan de instellingen tov begin dit jaar (toen ik nog geen problemen had) 

momenteel heb ik de instelling wifi bellen aangezet om te kijken of dat helpt. 


Ik moet alles wel even bij langs lopen. Maar dat is het dus ook niet. Hopelijk werkt bellen over WiFi. Ik hoor het graag. 


Mocht het bellen via WiFi niet werken, dan hoor ik nog graag van je.