Skip to main content

Ten eerste vind ik het heel vervelend en niet professioneel dat je niet gewoon kunt mailen met KPN. Ook die chatrobot snapt er niets van en wil dat iemand me belt, maar daar zit juist het probleem. 

Ik krijg al enkele weken te horen van mensen dat ze me telefonisch niet kunnen bereiken. Zowel op het privénummer als het zakelijke nummer. Deze staan op hetzelfde toestel met DualSim. 

Het lijkt voor hen of er geen bereik is of dat ik in gesprek ben. Dat is niet het geval. Uiteraard heb ik het hele lijstje aan suggesties uitgeprobeerd, maar helpt vooralsnog niets. 

Dat KPN geen e-mail dienst heeft is vrij logisch. Identificatie dat jij bij het klant account hoort is dan haast niet te doen.

Ook andere grote diensten zoals NS, Ziggo etc hebben geen klantenservice e-mailadres. 

Kortom: Vrij normaal

Als je iemand wilt spreken, bel dan 0800-0402. 


Daarin verschillen we dan van mening. Gelukkig werk ik werk verder met bedrijven die ik allemaal gewoon kan mailen. 
Bellen is het probleem, dus hopelijk komt er nog een inhoudelijke reactie. Bedankt alvast. 


Bedrijven die wel bereikbaar zijn per mail, zullen wel aanzienlijk kleinere bedrijfjes zijn dan KPN. 😉

Dit hier is voornamelijk een klant-helpt-klant forum. Er zijn moderators van de klantenservice die je kunnen helpen, maar dat kan vaak wel enkele dagen duren, vooral rond Pasen, vrees ik. 

Vul dan in ieder geval jouw persoonlijke gegevens in jouw forumprofiel in, die KPN medewerkers dan kunnen zien.

Maar zoals ik zei: Bellen is sneller. Je kan tegen de spraakcomputer ook zeggen: 'Spreek met medewerker.' Grote kans dat je door te bellen met KPN binnen een paar uur weer bereikbaar bent.


Hi @Anoniem115, welkom hier. 

Het klopt inderdaad dat we niet een rechtstreekse e-mailadres hebben, gelukkig heb je ons weten te vinden. 

Begrijp ik het goed dat je op 2 nummers niet bereikbaar bent? Gaat het 2 mobiele nummers? Wat krijgen de mensen te horen die je proberen te bellen? En krijgt niemand je te bereiken, of is dit random? 

Ik hoor graag van je. 


Klopt. Op twee nummers. Wel op hetzelfde toestel. Het lijkt voor hen of er geen bereik is. Gaat niet over, gaat naar de voicemail. 
Het zijn verschillende mensen. Op random momenten. Op andere momenten gaat het wel weer gewoon goed. 


Duidelijk. Dan lijkt het me toch handig om met ons te bellen. Dan kan een collega namelijk live met je meekijken en indien nodig de technische dienst aansturen, ik neem dan aan dat je in ieder geval 1 KPN abonnement. Spreek dan in dat je een storing hebt met je mobiele telefoon. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Reageer