Skip to main content

Hallo,

 

Afgelopen vrijdag 2 juli is mijn 06 nummer van Vodafone overgezet naar KPN. Sindsdien ben ik voor niemand meer bereikbaar. De problemen zijn:

  • NIET bereikbaar voor inkomende gesprekken.
  • bij uitgaande gesprekken wordt het tijdelijke 06 nummer weer gegeven. 
  • kan GEEN sms versturen maar wel weer ontvangen.

Wat ik zelf heb gedaan is dat ik op 2 juli in de middag contact heb gehad met de klantenservice. De medewerker van KPN heeft als het goed is een ticket aangemaakt en zou het doorgeven aan de backoffice. Tot op heden (07-07-21) is het probleem nog steeds niet opgelost. Graag hiervoor een oplossing begin er toch een beetje spijt van te krijgen dat ik overgestapt ben naar KPN. En wat erg frusterend is, is dat er totaal geen communicatie is naar de klant. KPN, informeer de klant en los de nummerbehoud issues op. Het schijnt dat ik niet de enige ben met dit probleem.

 

Mvg,

Jeroen

Ojee @Roeniemo, niet zo handig allemaal :slight_frown:

Ik zie dat er eerder vandaag een collega van de technische dienst naar jouw aansluiting heeft gekeken, de uitkomst daarvan is me echter niet helemaal duidelijk. Heb je deze collega gesproken en zo ja, wat voor uitleg heeft ze hier bij gegeven?


Hoi Marja,

 

Er heeft vandaag iemand van KPN mij getracht te bellen. Inmiddels via se vaste lijn contact gehad met KPN. Hierop wordt nu actie ondernomen en afwachten dat ik zo snel mogelijk weer bereikbaar ben. 


Kleine update, de medewerker van KPN die ik vanmorgen gesproken heb heeft inderdaad vaart erachter gezet. Net toestel herstart gedaan en ik ben weer bereikbaar op mijn 06 nr. Sms versturen doet het ook weer. Bij deze is de case gesloten.

 

Mvg,

Jeroen


Kleine update, de medewerker van KPN die ik vanmorgen gesproken heb heeft inderdaad vaart erachter gezet. Net toestel herstart gedaan en ik ben weer bereikbaar op mijn 06 nr. Sms versturen doet het ook weer. Bij deze is de case gesloten.

Ah helemaal top!

Jammer van deze slechte start, ik hoop dat je verder wel helemaal tevreden gaat zijn met je KPN abonnement :blush:


Wat fijn dat het bij jou wel is gelukt om dit probleem op te lossen.

Helaas kan ik nog steeds niet bellen gebeld worden of een smsje sturen, ben er zo klaar mee ! Sinds vandaag heeft mijn partner dezelfde problemen,  wij stappen over want het vertrouwen is helemaal weg hier.  


Kleine update, de medewerker van KPN die ik vanmorgen gesproken heb heeft inderdaad vaart erachter gezet. Net toestel herstart gedaan en ik ben weer bereikbaar op mijn 06 nr. Sms versturen doet het ook weer. Bij deze is de case gesloten.

Ah helemaal top!

Jammer van deze slechte start, ik hoop dat je verder wel helemaal tevreden gaat zijn met je KPN abonnement :blush:

Gaat vast goed komen. Bedankt voor je hulp.


Wat fijn dat het bij jou wel is gelukt om dit probleem op te lossen.

Helaas kan ik nog steeds niet bellen gebeld worden of een smsje sturen, ben er zo klaar mee ! Sinds vandaag heeft mijn partner dezelfde problemen,  wij stappen over want het vertrouwen is helemaal weg hier.  

Hoi Belletjes,

Ik snap dat je het vertrouwen in KPN kwijt bent. Het is niet fijn dat je niet mobiel bereikbaar ben. Nu kan elke provider wel es issues hebben. Maar wat belangrijk is, dat problemen snel opgelost moet kunnen worden en dat daarbij de klant geïnformeerd wordt. Denk aan info via het forum anderzijds via de e-mail. Heb jij en je partner toevallig een nieuwe simkaart moeten activeren? Of net als ik ook overgestapt naar KPN? Ik hoop jullie probleem ook snel wordt opgelost en probeer de telefoon te herstarten. Dat zou ook de oplossing kunnen zijn.