Skip to main content

Goedemorgen, 

Sinds onze overstap (mobiel) van Vodafone naar KPN ben ik onbereikbaar voor personen met een abonnement van Ziggo/ Vodafone: zij krijgen een bericht dat het nummer niet bestaat. Ik ben wel bereikbaar voor alle andere mensen en kan zelf iedereen bellen. 
Bij jullie staan alle ‘vinkjes’ goed. Ik heb een nieuwe simkaart gekregen en mijn telefoon opnieuw ingesteld: niets helpt. Dat klopt, want het probleem ligt in de overstap: 
Waarschijnlijk staat mijn nummer nog bij Ziggo als ‘ intern’ geregistreerd en worden ziggoklanten intern naar mijn nummer geleid, dat daar niet meer als intern nummer bestaat. 
Op dit forum staan meerdere post met hetzelfde probleem: dat ook uiteindelijk is opgelost. 
Als ik de klantenservice van KPN bel (nadat ik ook met Vodafone heb gebeld, maar die kunnen niets meer met mijn nummer omdat het daar niet meer staat geregistreerd), wordt doodleuk gezegd dat mijn probleem niet kan bestaan. Vandaag was ook de conclusie dat er geen mogelijkheid was om het op te lossen. Naar mijn suggesties over waar ik denk dat het probleem ligt, wordt niet geluisterd. 

Ondertussen ben ik onbereikbaar voor school, kinderopvang en mijn ouders. 

@ klantenservice ik hoop dat het via deze weg wel voor mij opgelost kan worden en wil jullie verwijzen naar jullie eigen forum. Ik hoor graag jullie oplossing. 

Met vriendelijke groet
 

 

Goedemorgen, 

Helaas heb ik hetzelfde probleem: na onze overstap van Ziggo/ Vodafone naar KPN kunnen mensen met een abonnement bij Ziggo of Vodafone mij niet bellen (zij krijgen een bandje dat het nummer niet bestaat). Voor anderen ben ik wel bereikbaar en ook ikzelf kan iedereen bellen. Bij de klantenservice is nu tweemaal aangegeven dat mijn probleem niet kan bestaan en dat ze geen mogelijkheid hebben het op te lossen. Hierbij wordt er ook niet naar mijn uitleg geluisterd (er is bij de overstap ergens een vinkje bij Ziggo/ Vodafone blijven staan dat mijn nummer een intern nummer zou zijn). 
Ondertussen ben ik onbereikbaar voor school, kinderopvang en mijn ouders. 
Ik zal zelf ook nog een post plaatsen, maar heeft iemand een suggestie bij welke afdeling van de KPN ik moet zijn. 
Met vriendelijke groet
 

Admin: samengevoegd met je eigen topic


Je kan KPN bellen, maar misschien is het nog sneller als je Ziggo belt afdeling telefonie. Je bent er dan wel geen klant, maar een kennis van mij die dit zelfde had, had dit probleem zo binnen een dag opgelost.


Ik heb de moderators ingeseind. Hopelijk kunnen ze dit verzoek snel oppakken en zetten ze het door naar de technische dienst.


Beste @ReT, welkom! Ik maak graag een ticket voor je aan om dit op te lossen. Kan je je forumprofiel aanvullen met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je ermee.


Beste @Marcia_ , dank. Ik heb de gegevens aangevuld. Ik kijk uit naar je oplossing. Groeten!


Goedemorgen, Hier vrijwel hetzelfde probleem, alleen kom ik niet van Ziggo af. Heb wel KPN en heb ook 3 verschillende telefoons (Vodafone Ziggo) die mij niet kunnen bereiken (zowel vaste lijn als mobiel). Opnieuw contactgegevens invoeren, telefoon herstarten, andere sims, heeft allemaal niet geholpen. 
Hoor ook graag wat hier uitkomt! 


@ReT ik heb een ticket voor onze technische dienst aangemaakt. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen. 


@JosKPN01 wat rot dat jij hier ook tegenaan loopt! Zou jij ook je forumprofiel aan willen vullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? En wil je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ ook twee van de nummers plaatsen die jou niet kunnen bereiken? Je zou ook even kunnen bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan direct een ticket voor je aanmaken. Hier op het forum kan het een aantal dagen duren voordat je weer een reactie krijgt.


@Marcia_ Dank. Het is geregeld. 


Het lijkt nu opgelost. Na telefonisch contact en wat uitzoektijd heeft KPN contact opgenomen met Ziggo/Vodafone en de blokkade is opgeheven. Merci!