Skip to main content

Toch maar een brief naar mijn KPN (  al sinds 50 jaar !!!!! )

Mijn vrouw moest laatst een nieuwe telefoon kopen, kan gebeuren. Geslaagd bij Phonehouse en fantastisch geholpen door een jonge dame.

Tot onze verbazing vertelde deze dame ons dat we al langere tijd te veel betalen voor het mobiele abonnement. Ze heeft voor ons het abonnement meteen aangepast, scheelt ons ca € 7 per maand. Prachtig toch.

Maar wat mij dwars zit is dat ik een heeeeele vaste klant ben van KPN (en ook niet van plan ben te switchen) en er dan op deze manier achter kom dat de KPN mij niet informeert dat het abonnement kan worden aangepast. Beter nog, dat u zelf mijn abonnement automatisch aanpast naar het voordeligste tarief.

Ik vind uw klantvriendelijkheid in deze bepaald niet koninklijk.

Het predicaat Koninklijk krijg je niet vanwege klantvriendelijkheid, maar gewoon als je 100 jaar bestaat.

En verder zijn er zeer weinig bedrijven die onderscheid maken tussen heeeeeel lange klanten, korte kanten en nieuwe klanten. Je bent klant van een bedrijf, hoe lang je dat al bent speelt geen rol.

En verder ben je natuurlijk zelf verantwoordelijk voor je eigen contracten/inkopen. Ook energie contracten beheren we zelf, evenals ziektekosten. Dus gewoon jaarlijks al dat soort zaken gewoon langslopen en bepalen wat je wilt.