Skip to main content

Normaal betaal ik €35 per maand, maar deze maand moet betalen € 158,17 vaarom?

25-10-2021

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

                                                                                            06 decem 2021  1:23 PM

 

Dear Jorg Kramer

Did You miscalculate or do it on purpose? November & december I paid why you say no?.

Please recalculate properly, I will pay you.

Your sincerely
Truong


Hi @Truong Cong Hieu,

I strongly recommend you call our customer service at 0800 - 0402, and ask for the department ‘collections’. They will be able to explain what is going on and what needs to be done! I can't help you with this.


 


Hi @Truong Cong Hieu,

Tôi thực sự khuyên bạn nên gọi cho bộ phận dịch vụ khách hàng của chúng tôi theo số 0800 - 0402 và yêu cầu 'bộ sưu tập' của bộ phận. Họ sẽ có thể giải thích những gì đang xảy ra và những gì cần phải làm! Tôi không thể giúp bạn với điều này.

 

(I strongly recommend you call our customer service at 0800 - 0402, and ask for the department ‘collections’. They will be able to explain what is going on and what needs to be done! I can't help you with this.)


Ik wist niet dat jij Vietnamees beheerst @Maja_:wink:

@Truong Cong Hieu, xin vui lòng làm theo lời khuyên của Maja.

 


Ik spreek vloeiend Google Translate @wjb :wink:


Hallo J.Kramer
Ik begrijp uw Eindafrekening post brief niet goed. Vraag je om uit te leggen:

20-01-2022    Wat is € 134,27
21-12-2021    Wat is €   35,52
19-11-2021    Wat is €   35,52
21-10-2021    Wat is €   88,16
Bedankt.


 


In MijnKPN zijn de facturen inclusief de verbruiksgegevens te zien. Daar vindt u dus het antwoord @Truong Cong Hieu 


 


 

What's your point? Look in MijnKPN. There you can see the specifications. 

KPN will not respond to your posts. For them this case is closed.

Just call 0800-0402 and ask for an employee to speak with.


Vertel me alsjeblieft waar deze site voor is? Dank u.


Vertel me alsjeblieft waar deze site voor is? Dank u.

In ieder geval niet om meerdere keren per dag exact dezelfde post te maken.


Vertel me alsjeblieft waar deze site voor is? Dank u.

Het forum bedoelt u? Daar helpen klanten andere klanten. Maar uw probleem is iets tussen u en KPN. Daar kunnen wij als klanten niets mee. Berichten aan Jorg Kramer hebben helemaal geen nut. De CEO van KPN gaat zich echt niet verdiepen in dit soort zaken.

Nogmaals, bellen naar het genoemde nummer is voor nu de enige oplossing om verder te komen. KPN-medewerkers op dit forum (moderatoren) hebben al eerder aangegeven niets te kunnen doen. Zij zullen ook niet meer reageren. 

Het opnieuw plaatsen van telkens dezelfde berichten heeft ook geen zin meer. Hiermee loopt u alleen het risico dat dit topic gesloten wordt. 


Vertel me alsjeblieft waar deze site voor is? Dank u.

Via deze site kunnen we je vraag niet beantwoorden en je niet helpen. Dit kan alleen als je belt naar 0800 - 0402!