Skip to main content

Beste,

Mijn moeder is al ruim 20 jaar klant bij jullie. Ze is altijd enorm tevreden geweest. Tot de laatste keer verlengen van haar mobiele abonnement.

Half december heeft zij haar abonnement verlengt. (Moest een tijdje ongeveer drie weken wachten op haar telefoon wat niet erg is) toen zij haar telefoon binnen kreeg, zag zij dat je bij het zelfde abonnement airdopss kreeg. Zij heeft hierover de klanten services gebeld maar die konden niks en zeiden dat ze pech had. Toch willen wij hier wel een melding van maken. Na zo veel jaar als trouwe klant vind zij dit wel jammer dat dit niet voor haar is. 
 

ik hoor graag van jullie.

 

met vriendelijke groet,

Steffie 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Hallo @Steffie Van Tilburg .

Over welke actie heb je het ? 

Deze ?

Kijk eens op deze pagina: https://actie.kpn.com/airpods. Daar vind je het registratieformulier.

Alle klanten die van 15 november tot en met 12 december een iPhone 13 of iPhone 13 mini aanschaffen in combinatie met een 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen € 100,- korting krijgen op Apple AirPods (2e generatie).
Klanten hebben t/m 16 januari 2022 om gebruik te maken van de actie.

Of deze ? : 

Bestel jij daarnaast tussen 22 november 2021 en 31 januari 2022 de OPPO A94 met een 1 of 2 jarig-abonnement?

Dan ontvang je de OPPO Enco buds t.w.v. € 59,-.

Wil jij gebruikmaken van deze deal? Vraag dan via dit formulier jouw headset aan. Hier vind je tevens de actievoorwaarden. Registreren kan tot en met 13 februari.

 

Of de Samsung 21 ?  Je kunt je hier registreren voor de Galaxy Buds2 Ontvang de Galaxy Buds2 met adviesprijs van €149.

 

Kortom : Er zijn steeds heel veel acties. Die lopen allemaal niet via KPN, maar via de producenten. Vaak kun je nog weken na de aankoop de AirPods bestellen.  

 

 


@Steffie Van Tilburg Welkom op het forum. 

Ik ben ook benieuwd welke actie je bedoelt.

De acties zijn vaak toestel gebonden, dus welke actie er is, is ook afhankelijk van het toestel dat je kiest. Daarnaast zijn daar zoals @Noordzee al laat zien ook periodes aan verbonden.