Skip to main content

 

Ik heb een sim-only abonnement van mijn werkgever gehad. Simkaart is geactiveerd, maar ik kan niet bellen of gebeld worden. Zodra ik dit probeer hoor ik: ‘aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld’

Ik kan wel sms’en.

Iemand enig idee? @KPN forum

Hoi @IkWilGraagAanDeSlag2021, welkom bij ons op het forum. Dat is een rare melding inderdaad, dat klinkt alsof het nummer niet actief is of is afgesloten. Heb je daar al contact over gehad met jouw werkgever? Als het een abonnement is dat via hen loopt kan het zijn dat zij de contractant zijn en daardoor kunnen zijn navraag doen over dat soort dingen. Als het abonnement op jouw naam staat kan ik met je meekijken, in dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 3 cijfers van de IBAN. Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken.


Ja, daar lijkt het inderdaad op @Jasper. De abonnement staat niet op mijn naam dus ik heb die gegevens ook niet. Mijn IT afdeling heeft er wel contact over opgenomen, aar wacht nu blijkbaar op reactie. Om te zien wat er aan de hand is.


@Jasper, ik heb nu wel mijn profiel verder aangevuld, dus als je zou kunnen kijken wat er zichtbaar is dan graag!


Ik heb gekeken of ik het nummer kan vinden, maar dat is niet het geval. Mogelijk valt het via de werkgever onder een groter zakelijk pakket en dat kunnen wij op het forum niet inzien. De IT afdeling van jouw werkgever zal er via hun contact meer over kunnen vertellen.