Skip to main content

23 augustus zou mijn nieuwe abbo bij KPN actief worden (overstap van Vodafone met nummer behoud). Kan niet bellen of gebeld worden. Klantenservice heeft geen oplossing nu doorgezet naar backoffice. Hele script doorlopen alle instellingen goed. Contact opgenomen met Vodafone, die zeggen alles goed doorgegeven te hebben. Abbo afgesloten met automatische incasso, niet kunnen bellen, dus hoe kan het om admin redenen gaan en hoe is een en ander op te lossen? Is een klein zakelijk abbo en over 2 dagen gaat er nog een nr van Vodafone naar KPN… nu al spijt

Hi @Sonja L, welkom hier. 

Ik lees dat het om een zakelijk abonnement gaat. Ik twijfel dus of het op dit forum thuishoort. 

Ik kijk wel graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je 06-nummer vermelden dat je mee wilt nemen. 


Dag Alex

Dank je wel voor de reactie. Ik wil mijn KPN profiel wel aanvullen, het probleem is alleen dat ik in mijnKPN mijn nummer moet koppelen en dan zou ik een sms krijgen met een code. Maar aangezien mij telefoon nummer niet werkt (bellen en gebeld worden) werkt een sms dus ook niet…. kan dus niets


Alex, ik heb je een prive bericht gestuurd met mijn telefoon nummer


Dankjewel. Elkaar zonet gesproken en zoals we hebben kunnen zien werkt alles sinds vandaag weer. :relaxed: