Skip to main content
Beantwoord

Niet mogelijk om toestelkrediet af te lossen.

• October 15, 2020
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Inmiddels heb ik al twee keer via de KPN site een iDeal link aangevraagd om mijn toestelkrediet af te lossen. Normaal moet deze binnen twee dagen in je mailbox verschijnen. Helaas heb ik ze beide keren niet ontvangen.

Via de klantenservice (telefoon en chat) kan ik niet verder worden geholpen. 

Hoe kan ik mijn toestelkrediet aflossen? Op deze manier wordt het door KPN onmogelijk gemaakt.

Beste antwoord door Leszek

Het is inmiddels gelukt. Bij de derde keer aanvragen kreeg ik gelukkig een mail van KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • October 21, 2020

Hi @Leszek, dank je wel voor jouw bericht en goed dat je aan de bel trekt. Heb je de betaallink voor het aflossen van jouw toestel intussen al wel ontvangen en is het gelukt om deze te betalen? Mocht je nog tegen problemen aanlopen, zou je dan het betreffende 06-nummer in jouw profiel kunnen plaatsen? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • October 21, 2020

Het is inmiddels gelukt. Bij de derde keer aanvragen kreeg ik gelukkig een mail van KPN.

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • October 22, 2020

Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat het gelukt is! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!