Skip to main content

Goedenavond,

Vanmiddag om 17.00 uur had ik een afspraak met een KPN adviseur middels videobellen. Ik heb maar liefst 2 e-mails ontvangen van KPN winkel Rotterdam met een bevestiging hiervan. Helaas ben ik door niemand gebeld, het is nu bijna 2 uur later en ik heb nog niets vernomen. Het vervelende is dat ik ze zelf ook niet kan bereiken, Ik heb hier ook mijn tijd voor vrijgemaakt!

Hoe kan ik deze mensen bereiken?

Ik hoop snel van KPN te horen want dit is écht vervelend en ik heb die afspraak gemaakt omdat ik die echt nodig had en niet om even gezellig te babbelen,

Ik verwacht een reactie van KPN!

Dag @Jootje5 Dat is inderdaad erg zonde van je tijd. Heb je inmiddels opheldering gekregen en wellicht ook al een nieuwe afspraak gemaakt? 

Het KPN Forum richt zich overigens voornamelijk op gesprekken tussen onze klanten, die elkaar helpen met het vinden van oplossing. Moderators zoals ik lezen mee en kunnen ook helpen, maar we kunnen niet direct en persoonlijk hulp bieden. In dit soort gevallen is bellen met de klantenservice (0800-0402) wellicht ietsje sneller. 

Kan het trouwens zijn dat je een zakelijke klant bent? In dat geval kun je terecht bij de zakelijke klantenservice via 0800-0403 of het Zakelijke Forum. 

 


 Hartelijk dank voor je reactie @Bart_ ! 

Het is vandaag helemaal goed gekomen, ik had een nieuwe afspraak ingepland met KPNXL Arnhem.

Vanochtend met ze gesproken en meneer Rogier heeft het helemaal goed gemaakt ! Blij mee!

 

Groet, Jolanda.

 

 

 

 

 

 

 

Â