Skip to main content

Hallo,

 

Na die update opeens telefonisch niet meer bereikbaar. Geeft steeds aan dat mijn nummer niet meer bereikbaar is.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Opnieuw opstarten en simkaart eruit gehaald al gedaan

Hey @Maaike88! Welkom op ons KPN Forum. Wat balen dat je niet meer bereikbaar bent telefonisch. Werkt internet/sms nog wel? Dan controleer ik graag de netwerkinstellingen aan onze kant.  Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

Hoor graag!

 


Hallo Lisa,

 

Fijn dat je reageert. Ik heb tot zover alles ingevuld. Maar laatste nummers van mn rekening nummer, wist ik niet waar ik die kon invullen. Heb je zo eerst voldoende?


@Maaike88 Super dankjewel! Ik zie dat internet nog wel werkt, dus vermoed sms ook. Ik heb voor de zekerheid alvast een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Die ontvang je (als alles goed gaat) morgen al. Kun je in de tussentijd eens controleren of je wel telefonisch bereikbaar bent als je de simkaart in een ander toestel stopt? 


Ik kreeg inderdaad net een smsje. Bedankt.en hopelijk is dat de oplossing.

Ik had inderdaad al even getest in een andere telefoon, maar ook dit werkte niet helaas 


Dan ga ik er vanuit dat het door de migratie komt. Een nieuwe simkaart is over het algemeen inderdaad de oplossing. Zo niet, laat het dan even weten:wink:


Laten we het hopen. Lisa heel erg bedankt voor je goeie en fijne hulp! 

Ik laat het je even weten of alles weer werkt!

 

Nogmaals bedankt