Skip to main content

eergisteren door klantenservice gebeld en zouden gisteren teugbellen. heb nu 1 uur in de wacht gestaan geen contact. betreft eventueel verlengen mobiel abonnement

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Welkom @Eddyken en goed dat jij dit hier meldt! Niet netjes: excuses hiervoor! Is het alsnog gelukt om het abonnement te verlengen of kan ik nog iets voor je betekenen? Ik ben benieuwd!


Goede morgen. Nee ik ben niet teruggebeld.

Ik heb zelf na 2 dagen met klanterservice gebeld en de situatie uitgelegd. Zij zouden de betreffende afdeling die het verlengingsaanbod gedaan had een mail sturen met verzoek mij te bellen.

Daar heb ik tot heden 14 januari niets op gehoord.

Ik hed liever dat Telfort niet door Kpn overgenomen was. 

Met Telfort heb ik jaren beter contact gehad.

Hoe nu verder???????


Jammer dat je nog niet teruggebeld bent. Wel vreemd dat er iedere keer gezegd wordt dat je teruggebeld gaat worden: een verlenging van een abonnement kun je direct telefonisch regelen. Het kan ook geregeld worden via chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken. Als het telefonisch niet lukt om een verlenging te regelen, raad ik je aan om dit via de chat te doen!