Skip to main content

Vandaag heb ik mijn nieuwe toestel thuis ontvangen. Na installatie ben ik helaas niet tevreden over het toestel. Is er een mogelijkheid om het toestel te vervangen door een ander toestel?

Hallo @IIJHuntjens ,

Je kunt binnen 14 dagen jouw telefoon terugsturen naar KPN. Na de administratieve verwerking van de retourzending kun je dan een ander toestel uitkiezen. 

Ik adviseer je ook om de gewenste omruil te melden bij 0800-0402. 

 

Hier vind je de antwoorden op je vragen. 
Wanneer gaan de 14 dagen bedenktijd in?

  • Een consumentenkoop: de dag waarop je het (laatste) product hebt gekregen. Een overeenkomst die zowel om een consumentenkoop als om het uitvoeren van diensten gaat (bijvoorbeeld een mobiel abonnement met toestel): de dag waarop je het (laatst) gekochte product hebt ontvangen

Dank voor het snelle antwoord.

Is een omruiling in de fysieke winkel ook mogelijk? Dit omdat ik anders zonder toestel zit. De e-sim is namelijk geactiveerd (waardoor de normale sim niet meer werkt). De e-sim werkt niet op het oude toestel.

Alvast bedankt!


Zeker als je het toestel daar hebt gekocht. Maar ik zou het anders sowieso morgen even proberen. Lukt het niet?, dan daarna meteen terugsturen naar KPN. 
 

En wat betreft de Sim. In de winkel kunnen ze je wel tijdelijk een normaal simkaartje verschaffen.