Skip to main content

Ik heb op 9 september een mail gehad waarin werd aangekondigd dat het bestelde toestel de A52 van Samsung niet meer te leveren is en ik daarvoor onder dezelfde voorwaarden en prijs de A52s 5G krijg. Sindsdien heb ik niets meer vernomen. Moet ik verder nog iets doen ?

Hallo en welkom, @PPM Venlo! Goed dat je even navraag doet, ik kan me voorstellen dat je meer duidelijkheid wilt. Ik durf zo op voorhand niet te zeggen of er nog iets moet gebeuren, maar dat kijk ik graag voor je na. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Ik heb de gegevens aangevuld.


Het proces verloopt automatisch; je hoeft verder niets meer te doen. Het is voor mij alleen nog onduidelijk wanneer je het vervangende toestel kunt verwachten. Naar aanleiding van de e-mail die je hebt ontvangen, verwacht ik dat het toestel deze week wordt uitgeleverd. In de e-mail staat namelijk dat je tot 17 september contact met ons had kunnen opnemen voor een andere kleur. Ik weet het alleen niet zeker, dus ik heb navraag gedaan hierover. Zodra ik meer weet, hoor je van mij. In de tussentijd kan je de status van jouw bestelling volgen via Mijn Bestelling.

Edit: Als je het vervangende toestel niet al ontvangen hebt, dan kan je die deze of uiterlijk volgende week verwachten. :blush: Houd dus vooral Mijn Bestelling in de gaten voor update rondom de levering van jouw toestel.


Als je het vervangende toestel niet al ontvangen hebt, dan kan je die deze of uiterlijk volgende week verwachten. :blush: Houd vooral Mijn Bestelling in de gaten voor update rondom de levering van jouw toestel.