Skip to main content

Ik heb een verlenging en uitbreiding gedaan op mijn huidige nummer **********maar heb nog steeds mijn oude bundel ondvangen

De oude  bundel bestond uit 10 gig en de nieuwe is onbeperkt


Hoi @daan Hoogervorst, welkom op ons forum!
Ik heb je mobiele nummer verborgen uit je bericht. Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is!

IK heb ook meteen meegekeken naar je aansluiting en zie dat je verlengd hebt maar dat deze pas als je huidige contract afgelopen is op 27-11-2021


Dat is erg vervelend, ik heb heel weinig baat bij 10 gig internet .

Is er een manier dit te veranderen ?

Vriendelijke groet Daan


Dat kan hoor maar niet zolang de verlenging er nog in staat. Je kunt de verlenging annuleren en je abonnement laten wijzigen. Dit gaat dan per de eerstvolgende factuurcyclus (de dag van de maand dat je normaal je nieuwe bundels krijgt).
Om dit alles in beweging te zetten kun je met ons bellen op 0800-0402, chatten via www.kpn.com/service of langs een KPN winkel

Houd er wel rekening mee dat dit nu kan omdat je nog binnen de 14 dagen annuleringstermijn zit dus wacht hier niet te lang mee.


Heb je al Hussel? Dan is verlengen voor hogere bundel helemaal niet nodig. Dan kan je, zelfs tijdens de minimale looptijd*, je bundel aanpassen. Dit gaat dan in per volgende factuurmaand.

Heb je Hussel dan is verlengen alleen nodig indien je een toestellening voor nieuwe telefoon nodig hebt. (!)

Hussel-abo kun je ‘tot in de eeuwigheid’ door laten lopen. Mijn vorige abo liep al 8½ jaar toen ik in april 2019 naar Hussel ging. Het oud abo bevatte geen data en daarbij kon het ook niet.

*minimale looptijd. Je sluit af voor minimaal 1 of 2 jaar. Daarna kan het abo gewoon blijven doorlopen maar wordt het maandelijks opzegbaar (of “verlengen” met nieuw abo).