Skip to main content

Goedemorgen, 

ik heb een nieuw abbonement met 5G data,

 

deze was afgelopenmaand in gegaan en met 12 minuten had ik al de sms’jes binnen dat mijn data op was.

bij de winkel konden ze hier niets aan doen en zeiden dat ik contact met jullie moest opnemen.

pik irriteer me mateloos aan de trage snelheid terwijl ik alle abbonementen bij jullie heb lopen en betaal…. 

 

graag een reactie.

 

 

Hoi @Moatchiel, dat is wel heel snel zeg! Ik kan niet zien waaraan de data verbruikt is maar kan wel even met je meekijken wat er nou precies aan de hand is.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Als het goed is heb je er nu inzicht op?

 

Dankjewel


Bedankt voor je gegevens @Moatchiel. Als ik het goed lees hebben we het over eind vorige maand. Toen is je abonnement ingegaan op 24-02. Je krijgt dan die maand je MB's naar rato. In dit geval dus bij lange na niet je volledige bundel. Op 1 maart heb je weer je volledige bundel gekregen!

In de bevestiging die je kreeg op 24-02 stond ook het volgende:


Ander data-, bel- en sms-tegoed tijdens de eerste maand 

Als uw nieuwe abonnement in een lopende maand start, dan krijgt u iets minder data-, bel- en sms-tegoed dan aan het begin van een volledige maand. Kijk in MijnKPN hoeveel tegoed u hebt tot het einde van de maand. Dat is dus niet het totale tegoed dat bij uw nieuwe abonnement hoort, maar een gedeelte ervan.