Skip to main content

Volgens de bezorger moest ik mijn rijbewijs inscannen om het contract te activeren, maar deze werd geweigerd omdat deze nog maar slechts 9 maanden geldig was...ondanks dat ik ook een geldig id bewijs en paspoort kon overleggen, (respectievelijk 4 jaar enĀ 9 jaar nog geldig) kon hij niks meer voor mij betekenen en is hij weg gereden?? Ik moest maar contact opnemen met kpn...nadat ik 3x gebeld had en 15minuten gewacht had en 3x zomaar verbroken werd, maar een keer geprobeerd via de chat. Die gaf gewoon aan dat mijn abonnement geannuleerd word en dat ik dus voor niks 6 weken gewacht heb op mijn nieuwe iphone etc. Aanvraag er maar eens bij gepakt en daar staat notabene in dat ik mij moest legitimeren met mijn paspoort, de bezorger heeft het dus gewoon verkeerd gedaan?!Ā 
Ā 

Waarom kan KPN die bezorger niet nog een keer langsĀ sturen, zodat ik mij kan legitimeren met mijn paspoort en dan heb ik eindelijk mijn hard benodigde nieuwe telefoon?!Ā Moet toch niet zo moeilijk zijn? Nu al paar uur bezigĀ om dit voor elkaar te krijgen bij de klantenservice, maar de service is echt bedroevend. En ik ga niet akkoord dat door een fout vd bezorger mijn abonnement word geannuleerd.Ā 

Hoi @OkydokyĀ . Welkom op het forum.

Wat een vervelende situatie. Ik begrijp dat jouw id dus wel geldig was? Ik vrees dat als de bezorger is vertrokken het proces van annuleren al in werking is gezet.

Weet je ondertussen al meer?


Beste Erwin,

Ā 

Het KPN abonnement is inderdaad geannuleerd en ik heb de hele bende bij KPNĀ opgezegd. Dit is niet de service die je van eenĀ telefoonprovider mag verwachten. Ik heb heel veel geld voor de telefoon betaald, uiteindelijk 7 weken moeten wachten, terwijl KPN 2 tot 3 weken had gezegd, tientallen mailtjes van jullie gehad, excuses, excuses en kwijtschelding van overstapkosten etc. etc.Ā 
Ā 

en dan door een fout van de bezorger, uiteindelijk als nog je telefoon niet kunnen krijgen, allerlei manieren geprobeerd binnen KPN om het nog voor elkaar te krijgen,Ā 3x gebeld klantenservice, 3x verbroken?? Vraag gesteld op het forum, geen antwoord....Uiteindelijk via de zakelijke klantendienst wel te woord gestaan, maar er was niks meer aan te doen. Alles geannuleerd en nu via een andere provider aan het genieten van mijn nieuwe telefoon, snelheid en bijbehorendeĀ service.

(7 dagen later nog geen antwoordĀ krijgen op je vraagĀ via het forum zegt genoeg toch?)


Daar kan ik weinig tegenin brengen, @OkydokyĀ .Ā  Ik zou willen dat het wat minder druk was op het forum, dan was ik eerder aan je vraag toegekomen.

Ik snap je keuze.Ā