Skip to main content

Dus brief dat mijn abonnement de 25/9 is ingegaan, Wel sim kaart gekregen maar is niet geactiveert. Ook geen activatie code gekregen. Niks. Goed dat ik het het kan stop zetten, anders betallen voor iets waar je niks aan hebt. 

Dus kan die nog geactiveert worden of is het best het stop te zetten voordat ik betaal voor een jaar lang abonnement waar ik niks aan heb?


 

Hoi @Jeffrey81, welkom op ons forum. Op https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie kun je klikken op Activatiecode kwijt?

Daarmee kun je een nieuwe code aanvragen.
Mocht dit nou niet lukken kun je het beste een nieuwe simkaart aanvragen. Dat kan via dezelfde pagina met Simkaart kwijt of niet ontvangen?

Als je er ook daarmee niet uit komt kun je het beste met ons bellen op 0800-0402,chatten via www.kpn.com/service of even langs een KPN Winkel


Gedaan, maar ook geen bericht terug gekregen. And simkaart kwijt of niet onvangen kan niet.. heb geen activatiecode. Die je daar moet invullen. 


Had je ook al gekeken in je MijnBestelling?


Geen bevestingsmail ontvangen dus nee. Alleen brief thuis met sim en de ingangs datum. 


Ah dan hebben we in ieder geval al gevonden waar het fout gaat want alle bovenstaande communicatie moet naar je contact mailadres gaan namelijk. Als je die niet hebt kun je het beste even contact opnemen met mijn collega's.

Als je er ook daarmee niet uit komt kun je het beste met ons bellen op 0800-0402,chatten via www.kpn.com/service of even langs een KPN Winkel