Skip to main content

Een maand geleden heb ik enen nieuwe Iphone 12 gekocht bij Mediamarkt. Of ik een KPN abonnement had. Inderdaad, Dat kwam mooi uit, want dan kreeg ik een nieuw, beter abonnement. Thuis, kreeg ik een mail met het nieuwe, maar niet beter contract.

Ik had 7.000 MB en ging naar 3.000 MB.

Ik betaalde € 14,27 en betaal nu € 17,50.

En het contract was onbeperkt in duur, maar nu 12 maanden.

Ik begrijp niets van deze verslechtering.

Tja... u had gewoon het vorige abonnement kunnen houden. Dat had geen probleem geweest.

Alles word duurder. Telefoonabonnementen ook. Een brood bij de bakker is nu ook duurder dan 2 jaar geleden.


Tja... u had gewoon het vorige abonnement kunnen houden. Dat had geen probleem geweest.

Alles word duurder. Telefoonabonnementen ook. Een brood bij de bakker is nu ook duurder dan 2 jaar geleden.

Wat een bullshit-antwoord. Zeg dan niets


Alles word duurder. Telefoonabonnementen ook. Een brood bij de bakker is nu ook duurder dan 2 jaar geleden.

Nee hoor, @Nick83 . Mijn mobiele abonnement is alleen maar goedkoper geworden met meer inhoud.

sinds maart 2020 had ik 3 GB met onbeperkt min/sms voor 18,50

en nu 2022 (sinds april) is het 17,50 met 10 GB + onbeperkt min/sms. (na verlengen)

@Dick vdw 

Je had, denk ik, een oud Telfort abonnement. Die waren door lagere snelheid wat goedkoper dan die bij kpn. Je hebt nu een kpn abonnement. Maar die vind ik ook nog niet zo duur.

En het contract was onbeperkt in duur, maar nu 12 maanden.

Na die 12 maanden gaat het over in onbeperkte duur met een opzegtermijn van 1 maand.

 


@Dick vdw 3000 MB voor 17,50 euro dat zou betekenen dat je of geen Internet hebt van KPN thuis of dat je abonnement van je mobiel nog niet hebt gekoppeld aan je abonnement van KPN thuis. Wanneer je je mobiel koppelt aan je internet KPN thuis krijg je 2,50 euro korting. 


@Dick vdw 3000 MB voor 17,50 euro ...

Een contractduur van 1 jaar kost meer. Volgens mij 1 euro extra. Dus dat zou niet kunnen kloppen. 


Als de Mediamarkt je een nieuw en beter abonnement voorschotelt, dan verwacht je dat ook: balen dat dit niet zo blijkt te zijn @Dick vdw.

Hebben zij het nieuwe abonnement/ contract niet direct met jou doorgenomen? Je moet wel weten waar je een akkoord mee gaat. 

Ik begrijp dat dit zich een maand geleden afgespeeld heeft: de bedenktijd van 14 dagen is dan al voorbij. Qua abonnement verwacht ik niet heel veel te kunnen doen, ik wil dit wel meenemen als een signaal (richting de Mediamarkt). Als jij jouw klantgegevens toevoegt aan jouw forum profiel, dan kan ik het signaal zo concreet mogelijk maken.

Geef je hier een seintje als jij je gegevens hebt aangevuld? Alvast bedankt!