Skip to main content
Vraag

Nieuw abonnement, kan niet bellen

  • October 2, 2019
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Morrebok
Nieuwkomer
heb afgelopen maandag een totaalpakket bij k.p.n.afgesloten .Nieuwe simkaart gekregen in mijn mobiel geplaatst . Kan nu niet bellen met vaste lijn en mijn mobiel .

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 2, 2019
Hallo @Morrebok Dat is natuurlijk jammer. Maak je toevallig gebruik van de overstapservice? Ik kan me voorstellen dat je nieuwe abonnement nog niet actief is, omdat je nummer nog naar ons over moet gaan. Zal ik het voor je nakijken?

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 4, 2019
Hallo @Morrebok Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er van uitgaan dat het probleem inmiddels is verholpen? Als ik je nog kan helpen lees ik het graag.