Skip to main content

Sms bel bundel binnen nog geen week op. 75%  hoe kan dit ?

Sinds een maand hussel abonnement.

Overgestapt van symio naar kpn  nooit geen problemen en nu bij KPN wel ?

Altijd een abonnement van 13 euro p/m gehad weet iemand hier een antwoord op te geven ?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

 

Hallo @Baly ,

Vermoedelijk is het verbruik opgegaan aan mobiel internet. Dit kun je in het menu van jouw telefoon terugvinden.  Daar kun je ook precies terugzien aan wat het is opgegaan. Dus bv aan welke app. 

Kijk verder eens in het menu of het mobiele netwerk aanstaat? Eventueel kun je dan uitzetten als je alleen wilt bellen.  

En nog een extra tip : 

Veel smartphones hebben de mogelijkheid/neiging om bij (te) zwakke WiFi zelfstandig en ongemerkt om te schakelen naar mobiele data. De term is “slimme netwerk wissel”. Dit staat ook vaak standaard aan. Kijk in de WiFi instellingen of dit bij jou ook het geval is.
 

Bij de iPhone heet dat Wifi Assistentie zie https://www.iculture.nl/tips/wifi-assistentie/

 


Dag @Baly! Begrijp ik goed dat je een abonnement hebt met 150 minuten/sms'jes waarvan je niet herkend 75% verbruikt te hebben? Heb je toevallig ook internet (MB's) in je abonnement? We sturen aparte sms'jes voor je bel/sms bundel en MB bundel namelijk.
In MijnKPN kun je je actuele verbruik zien en tot wanneer je ‘bundel’ loopt. 

Mocht je er niet uitkomen, dan kijk ik graag met je mee! Hier heb ik je gegevens voor nodig. Je kunt je gegevens invullen in je profiel. Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. Je mag de laatste 3-cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

 

@Noordzee hihi​​​,​ ​​​​​ik denk dat je in de war bent met Prepaid ​​​​​​:yum: