Skip to main content

Nou sinds 28 augustus overgestapt van vodafone na kpn. Met nummerbehoud nu het probleem geen netwerk. Heb alles geprobeerd. Moet ze bellen hoe the **** kan je ze bellen als je geen netwerkt hebt. En dan nog maar niet te beginnen over dat ze nie via een chat of iets aan te spreken zijn. Sturen smsjes en weet ik het krijg niks binnen want ik heb geeeen mobiel netwerk. Toppie kpn!!! 

Heel vervelend zeg. 

hoe kan je ze bellen als je geen netwerkt hebt

Even met telefoon van iemand anders. Je jaagt ze niet op kosten: 0800-0402 is gratis.

Je kunt ook naar een kpn winkel of een partner winkel (oa Mediamarkt, Optie #1, Phone House). Dan loop je vast bellend de winkel uit.


Jaa. Ik bel straks als ik een andere telefoon kan regelen. Maar het is super vervelend als je alles alleen kan regelen via bel of sms. En super handig als je dan helemaal niet kan bellen of iets kan ontvangen.

Maar ik zal strx een telefoon regelen om te bellen

Bedankt voor de reactie.


Ja, het is jammer dat de chat te duur werd bevonden en alleen nog een automaat is. En je dit soort zaken daarmee niet kunt regelen.

Twitter 

 en facebook zou er ook moeten zijn maar daar kan ik de gegevens (link) niet van vinden. Lekker dan.

Winkel is naar mijn idee trouwens het snelst voor je. Dan loop je vast bellend de winkel weer uit.


Was gisteren de afgesproken datum van de overstap? Je hebt, nadat de Vodafone simkaart geen bereik meer had, de KPN simkaart (goed) geplaatst en ook het toestel nog een keer opnieuw opgestart?

quote uit de bevestigingsmail

Waar moet u op letten als wij uw nummer overzetten?

  • We zetten uw nummer over tussen 11.00 en 16.00 uur
  • Als u met de simkaart van uw huidige aanbieder geen bereik meer hebt, plaatst dan uw nieuwe simkaart van KPN in uw toestel
  • Hebt u de dag van overzetten na 16.00 uur geen verbinding met het netwerk van KPN? Controleer dan of de nieuwe simkaart goed in uw toestel zit.
  • Zet daarna uw toestel uit en weer aan. Daarna kunt u bellen en internetten via ons netwerk.