Skip to main content
Vraag

Nieuw abonnement, maar nieuwe simkaart nog niet ontvangen

  • December 24, 2019
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Heb nieuw abonnement bij jullie afgesloten wat 29 dec in moet gaan , maar Sim kaart nog niet ontvangen he wel een bevestiging van overname nummerbehoud

gr. 
 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 25, 2019

Dat is bijzonder, @Janus100 en dat kijken we graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 2, 2020

Hallo @Janus100 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles in orde is gekomen. Laat je het weten als je nog hulp nodig hebt?