Skip to main content

Contract voor mobiel telefoon afgesloten met verzoek tot nummer behoud. Email ontvangen dat aanvraag nummer behoud is goedgekeurd. Simkaart succesvol geactiveerd. 

Als ik nu kijk in MijnKPN / Producten dan zie ik een ander nummer staan dan mijn oude nummer waarvoor ik nummer behoud heb aangevraagd. 

Ik neem aan dat het nummer wat nu onder Producten staat wordt aangepast op overname datum (in mijn geval 10-01-2022)?

Hoi @rpmeier! Dat klinkt inderdaad heel aannemelijk! Met zekerheid durf ik het niet te zeggen, omdat ik niet weet welk nummer jij nu in MijnKPN ziet en wat jouw tijdelijke nummer bij KPN is. Maar als je wilt, kunnen we dit natuurlijk wel uitzoeken. Ik heb in dat geval wel wat meer informatie van je nodig. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met het 06-nummer dat je in MijnKPN ziet en je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Het mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Beste Denise, eea aangepast.

 

Mvg


Inmiddels is jouw eigen nummer al overgezet op jouw KPN simkaart, maar ik kan bevestigen dat het nummer dat jij in MijnKPN zag inderdaad het tijdelijke KPN nummer was. Als het goed is, zie je nu jouw eigen nummer weer. :slight_smile:


Top, inderdaad.