Skip to main content

Hoi,

Ik heb zojuist het abonnement van mijn mobiele telefoon overgezet van Vodafone naar KPN, omdat mijn contract bij Vodafone per 2 december 2021 verloopt.

Met nummerbehoud.

Nu heb ik bij het afsluiten nergens een overstapdatum kunnen invullen.

Hoe zorg ik ervoor dat dit vlekkeloos verloopt en het mij geen extra kosten oplevert bij Vodafone, ivm overstappen op de verkeerde datum?

Vr gr Arjan 

Als je dit "zojuist” hebt gedaan heb je dat vandaag dus geregeld. I.v.m. de maand opzegtermijn bij de latende provider zal dus per 24 december de overstapdatum moeten zijn. (vanaf 2 december ben je bij V contractvrij, met opzegtermijn van 1 maand dus).

Je abonnement bij Vodafone zal dus nog t.e.m. 24 december doorlopen. Dat is niet erg.

Als je direct aansluitend op de einddatum had willen overstappen had je dit dus minimaal 1 maand en maximaal 4 maanden voor 2 december kunnen regelen.

Je abonnement bij Vodafone stopt nu per 24 december, waarna binnen 1 uur je abonnement bij kpn in zal gaan. Dus zodra je niet meer kunt bellen met de Vodafone-sim de sim van kpn erin doen.

Bij V betaal je tot 24 december en bij kpn ga je vanaf 24 december betalen voor het abonnement. Evt. toestellening loopt volgens mij nu al.


Helder, dankjewel voor je uitleg