Skip to main content

ik heb een nieuw abonnement met toestel maar ik moet daarvoor een nieuwe simkaart aanvragen voor dat het in gaat maar ik kan niet bellen of gebeld worden en ik weet nu niet hoe ik moet communiceren buiten de WiFi

 

Hallo @Larissa28695 

 

Je kan gewoon je oude simkaart gebruiken als je al een KPN abonnement hebt wat je verlengd hebt.

Als je bent overgestapt vanaf een andere provider of een heel nieuw abonnement hebt afgesloten zou je vanzelf een simkaart toegestuurd moeten krijgen.

Als je die niet gehad hebt is de snelste manier om aan een nieuwe te komen door naar een KPN winkel te gaan: https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel

Neem dan wel alle benodigde gegevens van je abonnement en je ID mee.

 

Je kan ook bellen met de klantenservice 0800-0402, dat is gratis dus kan je ook via iemand anders zijn telefoon doen zonder dat het diegene wat kost.


Welkom op het forum van KPN @Larissa28695 !

 

Om een wat duidelijker beeld te kunnen vormen, heb ik eerste enkele vragen aan je.

Heb je het nieuwe abonnement, tezamen met het toestel besteld?
Zat er geen simkaart bij deze bestelling, toen je hem ontving (post) of mee kreeg (winkel)?
Waarom moet je een nieuwe simkaart aanvragen?
Heb je toevallig nummerbehoud aangevraagd, waar @GeSp  ook op attendeert?
Kom je vanaf een andere provider zoals ook @GeSp al schreef in zijn bericht?

Graag hier een antwoord op, zodat ik het beter begrijp maar ook dat ik je dan beter kan helpen.

Buiten een WiFi verbinding om, zou je gebruik kunnen maken van je vaste telefoon (mits je die natuurlijk hebt) of een mobiele telefoon van een familielid, goede buur of een vriend/vriendin.
Een andere mogelijkheid is er niet helaas.

IK zie je antwoorden graag tegemoet!