Skip to main content

Ik wil een nieuw abonnement mét toestel afsluiten naast mijn huidige bestaande abonnement maar informatie vragen via Twitter én telefonisch is al uuuuuren niet mogelijk, er geen medewerker beschikbaar en of in gesprek terwijl de wachttijd 1 minuut zou zijn….dus niet. 

Ik stuit er namelijk op dat er wordt aangegeven dat mijn huidige abonnement wordt opgezegd tijdens de online bestelling en dat moet natuurlijk niet. Ik heb duidelijk voor een nieuw abonnement gekozen. 

Ik wil dus een nieuw mobiel abonnement erbij naast mijn huidige mobiele abonnement op mijn adres. Ik neem aan dat dit prima moet kunnen. 

 

Afsluiten via een ander kanaal. Belsimpel bijvoorbeeld.


Hallo @Anneke-Anna 

 

Echt uitblinken in duidelijkheid doet de KPN website niet, je bedoelt dit denk ik?

 

Dat krijg je altijd te zien, of je nu aangeeft wel of niet een KPN abonnement te hebben.

Als je al hebt gekozen voor Nieuw abonnement zouden ze dat hele stuk weg moeten laten over nummerbehoud en opzeggen van je bestaande abonnement.


Hoi @Anneke-Anna ,

Mijn advies is om dit te regelen in een KPN-winkel. 


Hallo @Anneke-Anna 

 

Echt uitblinken in duidelijkheid doet de KPN website niet, je bedoelt dit denk ik?

 

Dat krijg je altijd te zien, ook als je aangeeft geen KPN abonnement te hebben.

Haai, ja precies die melding krijg ik te zien. @GeSp 

*en inderdaad, die hele riedel erbij maakt het er niet duidelijker op. Ik wil heel gewoon zeker weten dat mijn huidige abonnement naast dit nieuwe abonnement kan voor dat ik allerlei e-mails krijg dat het wordt afgewezen. 


Hoi @Anneke-Anna 

 

Dacht ik al, ik had trouwens mijn vorige post nog iets aangevuld.

Je kan gewoon doorgaan met bestellen lijkt mij, je krijgt dit ook als je nog geen gegevens hebt ingevuld en er dus nog helemaal niet bekend is of er wat over te nemen of op te zeggen is.

 

Er zijn trouwens zat mensen die meerdere abonnementen bestellen via KPN, moet dus gewoon zonder problemen kunnen.

 


Hoi @Anneke-Anna 

 

Dacht ik al, ik had trouwens mijn vorige post nog iets aangevuld.

Je kan gewoon doorgaan met bestellen lijkt mij, je krijgt dit ook als je nog geen gegevens hebt ingevuld en er dus nog helemaal niet bekend is of er wat over te nemen of op te zeggen is.

 

Dank je @GeSp Ik heb de aanvulling gezien. 

Ik weet dat je er veel van af weet, 😀 maar voor mijn eigen piece of mind wacht ik ook even een antwoord vanuit kpn af. Al zal het waarschijnlijk wel mee vallen en inderdaad gaan zoals je aangaf. 👍


Hopelijk komen ze dan wat sneller aan dit topic toe @Anneke-Anna 

 

Dan kunnen ze gelijk ook aan de website bouwers doorgeven dat dit wel wat duidelijk mag.


Hopelijk komen ze dan wat sneller aan dit topic toe @Anneke-Anna 

 

Dan kunnen ze gelijk ook aan de website bouwers doorgeven dat dit wel wat duidelijk mag.

Op dit moment is de wachttijd tussen de vijf en de zeven dagen. 
 
Als je daar niet op wilt wachten: Dan toch naar morgen naar de KPN-winkel.

 


Hopelijk komen ze dan wat sneller aan dit topic toe @Anneke-Anna 

 

Dan kunnen ze gelijk ook aan de website bouwers doorgeven dat dit wel wat duidelijk mag.

Het is al gelukt, nogmaals dank 👍


Het is al gelukt, nogmaals dank 👍

 

Dat is fijn, gewoon via de website?


Het is al gelukt, nogmaals dank 👍

 

Dat is fijn, gewoon via de website?

Ik heb zowaar een medewerker aan de lijn gekregen na tig keer proberen 😅 Gelukkig is en het kpn nummer gratis en heb ik onbeperkt bellen. 


 kpn nummer gratis en heb ik onbeperkt bellen.

Dat is dubbel op, @Anneke-Anna 😃.


 kpn nummer gratis en heb ik onbeperkt bellen.

Dat is dubbel op, @Anneke-Anna 😃.

Ja, mooi hè 😅