Skip to main content

Hallo,

 

vraagje: ik heb vandaag 2 abonnementen verlengt. 1 in de kpn-winkel (die werkt al), de ander via 0800. Deze laatste (is van mijn vrouw) is nog steeds niet zichtbaar en draaiende in de mijnkpn app. Klopt dat? Ik heb contact gehad met 0800, maar daar krijg ik wisselende antwoorden.

Hallo @Pietertje89 ,

Meestal duurt het één of twee werkdagen voordat een nieuw (of aangepast) abonnement zichtbaar is in Mijn KPN. 

Probeer anders eens morgen om het mobiele abonnement toe te voegen aan Mijn KPN. 


@Noordzee dank voor je reactie. Ik zal het aankijken. Ik zie ook bij het oude abonnement staan: verlengbaar per 01-01-2100. Lijkt me sterk dat dat klopt;).

 

 


Ik verwacht dat dit probleem morgen of uiterlijk overmorgen is opgelost. Je kunt eventueel eerst het nummer van jouw vrouw verwijderen uit jouw Mijn KPN en daarna dan weer toevoegen.


Hoi @Pietertje89

01-01-2100 is een tijdelijke datum die zichtbaar wordt wanneer een wijziging nog niet volledig is verwerkt. @Noordzee heeft gelijk en het kan dus een aantal dagen duren voordat een (aangepast) abonnement zichtbaar wordt in MijnKPN. Is het inmiddels opgelost?


Het is inmiddels opgelost, dank!


Mooi zo :thumbsup_tone3: , en graag geholpen natuurlijk….