Skip to main content

Beste KPN, 

 

Willen jullie met me meekijken? Zoals in het onderwerp heb ik mijn nieuwe simkaart (nieuw abonnement) supersnel per post ontvangen en online succesvol geactiveerd.  Mijn telefoon herkent KPN als provider (simkaart werkt dus prima - de ontvangst is ooktop), maar mijn nieuwe telefoonnummer lijkt niet gekoppeld te worden om de een of andere reden.

Hey @ivo2! Welkom op ons KPN Forum. Dankzij je gegevens kon ik meteen met je meekijken, Heel fijn! Zo te zien is je simkaart sneller geleverd dat het systeem klaar was om je online te gooien:grin:. De status van je bestelling staat nog op ‘wachten’. De bestelling staat als het ware nog ‘open’ waardoor je de simkaart niet kunt gebruiken. Ik zie dat dit inmiddels langer dan 48 uur duurt. Dat betekent dat dit handmatig moet worden opgepakt. Ik gooi 'm voor je over de schutting bij een collega die jouw bestelling een extra zetje kan geven. Zodra ik een reactie ontvangen heb, hoor je het van me!

Het kan trouwens zijn dat dit vanavond of morgenvroeg (erg vroeg) gebeurd. Start af en toe je telefoon opnieuw op. Wellicht is je simkaart eerder online dan ik de mailbox gecontroleerd heb:nerd:

 


Hi Lisa, dankjewel voor je snelle reactie! Het lijkt wel een race tussen mijn aanvraag, jullie verwerking en de bezorger van PostNL geworden. Geen idee wie er gewonnen heeft(?!), maar alles ging wonderbaarlijk snel. Maar serieus: bedankt voor het doorzetten van deze vraag naar je collega's. Ik zie het KPN-symbool wel verschijnen op mijn telefoon vandaag of morgen. Top!


@ivo2 Haha, ja het gaat soms sneller dan het systeem kan verwerken. Ik zie dat je bestelling is afgerond. Als het goed is kun je nu gebruik maken van je abonnement. Start eventueel je toestel opnieuw op. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag. Fijne dag verder! :blush:


Het werkte vanochtend al inderdaad. Bedankt!