Skip to main content

Ik heb een nieuwe abonnement afgesloten bij kpn met nummer behoud. Heb vandaag op 04-12-20 mijn toestel ontvangen. 
 

echter heb ik geen activatie code ontvangen van kpn per mail of sms. 
 

ook heb ik geprobeerd om mijn simkaart-nummer i.c.m. Telefoon nummer in te voeren om het dan via die weg te  activeren, zonder succes. 
 

kan iemand mij hiermee helpen?

Hoi @Sukru2828 . Heb je het via deze site geprobeerd: https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/activeren.htm#/  ?

Mocht dit niet werken kun je dan je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven?


Hallo, ik heb bijna alles geprobeerd wat ik maar kon proberen lijkt wel. 
 

helaas heb ik buiten huis geen netwerk, en vraag me nu af of ik mijn oude simkaart moet gebruiken!

 

mijn oude abonnement loopt af op: 04-03-21 maar ik kon een nieuwe abonnement afsluiten, heb dit ook gedaan. Heb ook een sms ontvangen van kpn dat mijn nummerbehoud goed gekeurd was.

 

echter nog steeds geen netwerk buiten huis😔


​Hi @Sukru2828! Nummerbehoud gaat in per einddatum van het contract van de vorige provider. Jouw nummer komt op 4-3-2021 naar ons toe. Tot die tijd doet jouw oude simkaart het nog. 
In eerste instantie kreeg je inderdaad 4-12-2020 door als datum. Dit is inderdaad een beetje verwarrend. Dit is namelijk de standaard activatiedatum mocht er géén gebruik gemaakt zijn van nummerbehoud of dit afgewezen worden.  Je mag deze datum negeren. 
Je kunt jouw e-sim pas activeren zodra je nummer is overgezet naar ons. Daar wordt je per e-mail over bericht.:smiley: