Skip to main content

Goedendag,

 

Had dinsdag mijn nieuwe Galaxy s22 ultra kunnen ontvangen.

Ook heel veel getouwtrek gehad met postnl omdat ze het allemaal niet op juiste tijdstip en adres konden leveren, toch nog kunnen ontvangen.

Toen ik m de doos uithaalde ging hij al niet aan. Oplader aangesloten toen ging hij opeens aitomstisch aan.

Toen ik alles ging instellen ging hij de heletijd opnieuw opstarten.

Ook updates kunnen niet geinstalleerd worden en resetten naar fabrieksinstellingen gaat niet, omdat als ik mijn google wachtwoord invoer gaat hij meteen weer opnieuw opstarten ipv resetten.

Ook als ik m wilde uitschakelen ging hij meteen weer aan. Dus telefoon kon niet uitgezet worden.

Heb al meerdere malen gebeld met kpn, maar heb niet niet echt antwoord op mijn vraag.

Wil weten hoe dat zo komt dat zo'n telefoon al meteen defect is, wat en hoe nu verder want heb m al op retour gedaan, mijn gegevens staan erop die moeten eraf en hoelang gaat t durem voordat ik weer n nieuwe heb? Want mijn oude telefoon is gewoon echt op.

 

Mvg,

 

Nordin Zonneveld

Ohhh en helemaal vergeten te vragen. Er loopt nu nog n cashback actie op de telefoon. Stel dat is voorbij hoe wordt ik daarin gecompenseerd??


He, wat vervelend dat je een defect toestel hebt ontvangen, @Nordin1589!

Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten hoe dit komt. Ik kan je daar alleen geen antwoord op geven, omdat het verschillende oorzaken kan hebben. Het belangrijkste is dat jij een werkend toestel krijgt.

Ik raad je voor een snelle afhandeling aan telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega kan je precies vertellen wat jij moet doen en hoe het verder gaat.


Goedendag,

 

Heb onlangs na veel telefoontjes en heel vaak de verkeerde abbonement of verkeerde toestel, besloten om mijn abbonement via de telefoonwinkel te verlengen.

Ze hadden m daar op voorraad en kon m zo samen met een verkoper kijken of de telefoon goed functioneerde.

Daarbij wilde ik zeggen dat ik maandag 12December rond kwartover 12 zeer slecht te woord ben gestaan door n medewerker, zeer slechte service jammer genoeg.

Zit al jaren bij de Kpn en over jullie netwerk heb ik niks te klagen.

Bij deze wil ik melden dat mijn probleem is opgelost.

 

Mvg,

 

Nordin


Jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad. Maar wel ontzettend fijn dat het probleem is opgelost.