Skip to main content

Hallo,

Mijn iPhone had problemen viel uit en starte steeds opnieuw op dus deze moest opgestuurd worden voor reparatie. .

Nou kreeg ik net een email dat ze klaar zijn maar er staat helemaal niet in hoe ze het hebben opgelost en wat ze hebben gedaan het lijkt mij toch dat ze wel horen te vertellen wat er nou mis was en hoe ze het hebben opgelost?

En er staat bij gegevens mijn eigen imei nummer enz en dan staat er nieuw imei nummer hoezo krijg ik een nieuwe imei nummer? 

Ik kan helaas niet naar hun telefoonnummer bellen want telkens als ik bel staat er oproep verbroken dus ik kan ook niet om informatie vragen. 

Hallo @N3008 , dan heb je een andere telefoon gekregen, want een IMEI-nummer is net als een chassisnummer bij een voertuig, het is een uniek nummer dat bij die telefoon of dat voertuig hoort.

Zie onderstaande link voor meer info over de IMEI:

https://www.imei.info/

https://support.apple.com/nl-nl/HT204073

met *#06# kun je het IMEI-nummer in je telefoon opvragen.

Een telefoon kan meerdere IMEI-nummers hebben, maar die moeten dan wel gelijk zijn aan de nummers die bijvoorbeeld op de sticker van de doos staan.

 


Hallo @N3008 
Dan is de reparatie waarschijnlijk uitgevoerd door het vervangen van het ‘moederbord’.
Het imei nummer is gekoppeld aan de 'hardware'.


Goedemiddag @N3008 en bedankt voor jouw bericht!

Wat fijn dat de reparatie van je toestel afgerond is! Inhoudelijk kunnen wij geen antwoord geven op je vragen omdat wij reparaties van toestellen hebben uitbesteed aan Reconext. 

Wij kunnen dan ook niets inzien over de reparatie van jouw toestel. Voor vragen en klacht met betrekking tot de reparatie moet ik je dan ook naar de KPN Reparatiedesk verwijzen. Je kunt daarvoor het beste telefonisch contact opnemen via 0800 8200008, van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.  (Ik heb ook even naar het nummer gebeld: ik krijg een medewerker aan de lijn!)

Suggestie van Rbxx vind ik een goede, maar check het vooral even met de Reconext, de Reparatiedesk.