Skip to main content

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en abonnement voor mijn zoon. Hij wil graag een Iphone en de Iphone SE is net uit en dit leek mij een goede keus. Ik kwam een aanbieding tegen van Tele 2 waarbij de Iphone SE €25,- goedkoper is en je betaald tijdelijk geen aansluitkosten dit is een verschil van €50,-. Ik neem TV, internet en 3 mobiele telefoon abonnementen bij KPN af en dacht laat ik eens bellen of zij iets voor mij kunnen betekenen. Er werd mij verteld dat de prijs de prijs was en dat hier niets aangedaan wordt. Ik vroeg nog of er wat mogelijk was met de aansluitkosten hierop kwam een resoluut ,Nee. Ik zei dat ik dat jammer vond zeker omdat ik alles al heb lopen bij de KPN. Hier werd niet eens meer op gereageerd. Ik bedankte nog maar zelfs hierop kwam geen reactie meer. Jammer dat er zo gereageerd word en dat er niet met je meegedacht wordt ik ben tenslotte toch een klant.  Kreten zoals: midden in de samenleving, vrijer, leuker en makkelijker hebben voor mij dan ook weinig betekenis als ik dit associeer met KPN. Het is niet echt een vraag maar ik wilde het toch even kwijt. En jammer dat ik nu naar Tele 2 moet gaan met mijn laatste af te sluiten abonnement

Dag Shadow, welkom op het forum. 

Laat ik allereerst beginnen met aangeven dat dit wel beter uitgelegd had kunnen worden aan de telefoon, als ik het zo lees. De prijs is inderdaad wel de prijs, maar een uitleg is wel op zijn plaats. Wij concurreren zeker niet op prijs, wel op service en de diensten om het abonnement heen. Er zijn ook meer partijen die de toestellen iets goedkoper aanbieden, Tele2 is daar een van, maar ook onafhankelijke partijen zoals Belsimpel die veel groter inkopen. Waar je overigens ook een toestel met abonnement van KPN kunt nemen. 

Mocht je de moeite willen nemen om je gegevens in te vullen, dan kan ik achterhalen wie dit was en een terugkoppeling geven. 


"Ik neem TV, internet en 3 mobiele telefoon abonnementen bij KPN af."

Overstappen met één abbonement om 50 euro te besparen zorgt in ieder geval niet voor problemen voor de eventuele voordelen die je hebt als KPN compleet klant.

Ik snap u punt en service is natuurlijk ook maar een begrip. Ik weet niet welk abbonement u heeft voor bijvoorbeeld uzelf maar in mijn geval mag ik 25gb per maand aan data met familie delen.


Dag Shadow, welkom op het forum. 

Laat ik allereerst beginnen met aangeven dat dit wel beter uitgelegd had kunnen worden aan de telefoon, als ik het zo lees. De prijs is inderdaad wel de prijs, maar een uitleg is wel op zijn plaats. Wij concurreren zeker niet op prijs, wel op service en de diensten om het abonnement heen. Er zijn ook meer partijen die de toestellen iets goedkoper aanbieden, Tele2 is daar een van, maar ook onafhankelijke partijen zoals Belsimpel die veel groter inkopen. Waar je overigens ook een toestel met abonnement van KPN kunt nemen. 

Mocht je de moeite willen nemen om je gegevens in te vullen, dan kan ik achterhalen wie dit was en een terugkoppeling geven. 

Bedankt voor je reactie Alex, ik heb mijn profiel geupdate..


Dankjewel voor je gegevens, ik heb het kunnen achterhalen en ook de feedback kunnen geven.