Skip to main content

Ik ben door KPN helemaal plat gebeld met de vraag om met mijn telefoon abonnement van T-MobileĀ  over te stappen naar KPN. Eind februari heb ik een medewerker gesproken en gezegd dat ik wel wilde overstappen met nummer behoud hij zou dit regelen. Met nummer behoud kon.nog niet daar was het achteraf gezien te vroeg voor, deze niet capabele medewerker heeft een abonnement afgesloten met een nieuw nummer, dit nummer is en abonnement is na een paar dagen geannuleerd maar vandaag kreeg ik dus een rekening van een abonnement waarvan ik zowel de telefoon als de simkaart heb terug gestuurd. Ik ga deze rekening niet betalen en ga tevens alle abonnementen die ik bij KPN heb opzeggen en weer overstappen naar het vertrouwde ZIGGO daar zitten wel medewerkers die weten waar ze over praten. Bij KPN zitten allemaal medewerkers die niet weten hoe het geheel werk.

Op het moment dat je een nieuw contract met nummerbehoud + telefoon hebt besteld /afgesproken had jezelf ook moeten weten dat je nog aan je T-Mobile contract vast zat en de KPN medewerker dit niet kon weten lijkt mij.

Het vervelende is ook nog dat je afgesloten contract bij KPN je dit niet meer kan annuleren omdat je bedenktijd van 14 dagen m.i. is verlopen

Ā 

Vul je forum profiel aan met je postcode huisnummer klantnummer en het mobiele nummer in het prive gedeelte dan ziet webcare wie je bent


Ik heb wel degelijk aan de desbetreffende onkundige medewerker gezegd dat mijn abonnement bij T-Mobile totĀ  7juli liep dus zou hij de overstap ook 7 juli laten plaatsvinden, ik heb binnen 8 dagen de hele boel geannuleerdĀ 


Ik heb wel degelijk aan de desbetreffende onkundige medewerker gezegd dat mijn abonnement bij T-Mobile totĀ  7juli liep dus zou hij de overstap ook 7 juli laten plaatsvinden, ik heb binnen 8 dagen de hele boel geannuleerdĀ 

Dat veranderd dus mijn zienswijze en zoals gevraagd vul je forum profiel aan zie hierbovenĀ 


Beste @Taximaxi, welkom! Wat jammer dat je deze ervaring met ons hebt! Ik kan me goed voorstellen dat je niet zit te wachten op een abonnement als je een nieuw nummer krijgt. Ik begrijp dat je alles geannuleerd hebt, maar dat er toch kosten in rekening gebracht worden? Je kunt hiervoor het beste even bellen met 0800-0402. Mocht er toch iets niet opgezegd zijn, dan moet dat alsnog. Wij kunnen dit niet via het forum doen. Mocht je er niet uitkomen, vul dan inderdaad even je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer.Ā