Skip to main content

Goedemorgen, ik heb zaterdag 14 november mijn bestelling van een nieuw abonnement binnen gekregen na een beroerde bezorging van KPN koeriersdienst reviva. Eerst is hij een dag te laat en op de dag dat hij bezorgd word is hij nog is 4 uur te laat. Erg slechte ervaring. Maar dit is nog niet het ergste van alles. Ik ben nu al een week bezig om het nieuwe nummer geactiveerd te krijgen heb bijna elke dag de klantenservice gebeld, en ben zelfs langs de winkel geweest. Elke keer het zelfde verhaal dat het probleem naar de backoffice word gestuurd maar tot nu toe werkt het nog steeds niet. Ik ben er nu helemaal klaar mee om van het kastje naar de muur te worden gestuurd en wil een oplossing en geen valse beloftes meer. Ik heb nog 2 06 nummers bij jullie lopen en wilde graag een 3e eraan toevoegen, maar als dat niet kan dan annuleer ik liever en sluit ergens anders een nummer af. Ik hoop dat het nu eindelijk opgelost kan worden. 

Welkom hier @Wesley-K. Fijn dat je ons gevonden hebt. Allereerst exuces voor dit gedoe. Je had in een keer goed geïnformeerd moeten worden. Begrijp ik goed dat er meerdere tickets naar de backoffice zijn gestuurd? Dat is natuurlijk niet handig. Ik kijk graag even met je mee en hoop dat ik je verder kan helpen. Vind je het goed dat ik even met je meekijk? In dat geval mag je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd! :nerd:

 


Hallo. Mijn gegevens zijn ingevuld 


Hmm… zoals je wellicht zelf al weet is de order nooit helemaal afgerond. Zie jouw bestelling online. Je hebt het toestel al ontvangen, maar het abonnement ontbreekt. De backoffice moet dit handmatig voor je aanpassen. Ik heb de betreffende collega's voor je gemaild. 
Ik zag trouwens dat dit al eerder is gebeurd, maar het duurt te lang, dus ik het opnieuw doorgezet. Binnen 2 werkdagen wordt het opgepakt! Mochten we eerder een reactie ontvangen, dan laten we dit uiteraard aan je weten. :blush:


Oké ik ben benieuwd, het is namelijk al 3 a 4 x naar die afdeling gemaild. Ik wacht het nog wel even af, al heb ik er helaas nog weinig vertrouwen in :pensive: . Ieder geval bedankt en ik hoor graag van je 


Happy, dat ik je mag meedelen dat het is opgelost:drooling_face::stuck_out_tongue: . Wil je het toestel eens opnieuw opstarten? Als het goed is, werkt de simkaart nu! :sunglasses: 


Ja de simkaart doet het gelukkig. Ik heb nog wel een aantal vragen, als ik in mijn kpn kijk zie ik een Sim only vorm staan van het abonnement, klop dit ? Ik heb namelijk een abonnement met toestel afgesloten en heb de bijbetaling voldaan aan de koerier van reviva. En daarnaast zou ik de aansluitkosten gecrediteerd krijgen en het officiële contract staat nog niet op mijn mail. Heel verhaal 😁 maar word dit nog geregeld ?


Reageer