Skip to main content

Kreeg te horen bij een telefoonwinkels Optie 1  dat de KPN , hun verplichte een eigen bijdrage  voor een S20 G 5 aan de klant door te berekenen. 96 euro.   Ze vroegen of ik daar mee accoord  ging, als KPN dat eist oké, maar ik heb  er een vraagteken bij. 

Ik heb het niet op de site van de KPN zien staan.  Mijn gevoel  is hier niet goed over. 

Kon het niet zo snel zien, in de winkel. Maar thuis op internet op de van de KPN stond niets over 96 Euro bijbetaling, wel als je dat deed je maand bedrag naar beneden  gaat.  Ik neem de telefoon in eerste instantie per maand, maar na de eerste factuur betaal ik hem in z’n geheel af.  Heb ook gezien de inschrijfkosten enz  

En in de winkel was het niet zo dat je maandbedrag omlaag ging? Betaald u nu 96 euro meer dan op de website vermeldt staat dan? (waarom heeft u dat überhaupt gedaan dan)


Hoi @Juliana3 ,

Als jij een telefoon koopt in een KPN winkel zonder abonnement, dan betaal je bij KPN een toeslag. Koop je wel een abonnement en betaal je jouw toestel in één keer af, dan ben je voor je telefoontoestel veel goedkoper uit dan bij andere winkels. 
 

Zo te lezen ben jij in een andere winkel geweest. Die andere winkels hanteren andere prijzen dan KPN. Je kunt KPN daar niet op aanspreken. 
 

Als ik jouw verhaal zo lees, dan kun je het beste jouw abonnement afsluiten in een KPN winkel en daar dan meteen jouw abonnement verlengen. Op die manier ontloop je die toeslag van 96 euro. (van die andere winkel) 


Hi Juliana, welkom op het forum. 

Net als Noordzee vermoed ik ook dat dit om een los toestel gaat zonder abonnement. Dan geldt er inderdaad een toeslag. Maar zo te lezen heb jij hem afgesloten in combinatie met een abonnement? Dan zou het in de winkel net zo duur moeten zijn als op de website. Kortom: heb je dit toestel los gekocht? Of bij een abonnement?


Juliana, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.