Skip to main content

Ik heb afgelopen vrijdag d.d. 16 september 2022 een nieuw abonnement afgesloten i.c.m. een nieuw toestel, de flip 4. Ik zag namelijk dat je bij dit toestel de draadloze buds erbij kreeg. Ik vroeg aan de desbetreffende medewerkster hoe dit werkte om deze er gratis bij te bestellen en zij zei dat ik daarvoor naar Samsung promotion moest om deze te claimen. Echter nadat ik dit probeerde was deze actie allang verlopen en kan je nu hooguit een doorzichtig hoesje krijgen. Ik heb voor dit toestel al een nieuw hoesje besteld. Ik voel mij behoorlijk misleid omdat ze in de kpn winkel nog steeds reclame maken voor deze telefoon, inclusief gratis buds.

Hallo @Dennis 1974 

Dat was deze actie denk ik: 
KPN Samsung Galaxy Z Flip4 5G en Z Fold4 5G promotie (buds2prokado.nl)

Deze promotie was geldig van 10 augustus 2022 t/m 11 september 2022 (aankoopdatum), zolang de voorraad strekt.

Slordig dat deze actie nog gepromoot werd in de winkel, maar met al die verschillende acties is het kennelijk lastig om het overzicht te houden.

Helaas verandert dat niets voor jou. Stond de actieperiode niet vermeld?


Nee deze actieperiode stond niet vermeld en heb er nog expliciet naar gevraagd. Ze zei nog dat dit heel makkelijk was om te doen en dat deze oortjes fantastisch werken i.c.m. deze flip 4. Dit had mij ook over de streep getrokken om een nieuw abonnement aan te gaan omdat mijn vorige telefoon, de Samsung S10 geen draadloze oortjes ondersteund. Voor de rest was deze S10 nog als nieuw en ruim 3 jaar oud. Ik kwam voor informatie in de KPN winkel en ik raakte aangenaam verrast door deze actie en aanbieding, anders was ik er nooit aan begonnen.


Hoi @Dennis 1974 en welkom op het forum. Jeetje wat zuur dat dit zo gelopen is. 😕 Niet de bedoeling dat er acties gepromoot worden die al verlopen zijn. Je kunt, 14 dagen na het ontvangen van je toestel, de aankoop nog annuleren in de winkel, mocht je hierdoor toch van gedachten veranderd zijn. Ik zie ook geen andere acties op dit moment i.c.m. een Flip 4 die je bij ons koopt, dus flink balen dat je daar nu geen gebruik van kunt maken. Mocht je het een leuk toestel vinden, dan kun je hem uiteraard ook houden, die keuze is aan jou. Ik heb onlangs ook verlengd met een Flip 4 in ruil voor mijn oude Samsung S8 (4 jaar oud). Ik vind het een super leuk toestel, heb de optie om je telefoon dicht te klappen echt gemist. 😄 


Goedenavond,

 

Nou sterker nog!!!

Wij liepen gisteren, d.d. 24 september 2022 wederom langs deze 

KPN winkel in winkelcentrum Woensel te Eindhoven en er werd nog steeds mee geadverteerd met grote vlaggen.

Complete misleiding noem ik dat. De verkoopster had destijds ook kunnen vermelden dat deze actie niet meer geldig was, i.p.v. te roepen dat het simpel was om je hiervoor bij Samsung te melden om aanspraak te maken op de Buds2 pro.


Hmm, dan lijkt het me goed om hier een melding over te maken. Ik zal het doorgeven, hopelijk heeft de winkel alles dan snel aangepast. Bedankt voor het melden!Â