Skip to main content

Dag,

Ongeveer een jaar geleden heb ik mijn toestel afbetaald en betaal ik enkel abonnementskosten. Nu is mijn toestel er wel klaar mee, tijd voor een nieuwe dus. Kan ik nu online een nieuw abonnement met toestel aanvragen, of loop ik dan kans om 2 abonnementen per maand te gaan betalen?

Mvg,

Plien01 

Hallo @Plien01 

Ja dat kan, zodra je je toestel hebt afbetaald wordt je abonnement de maand daarop omgezet naar een sim-only abonnement.
En een sim-only abonnement kan je al 3 maanden na aanvang van dat abonnement verlengen dus je voldoet aan alle voorwaarden.

Zie ook deze pagina waar onderstaande tekst ook staat:

Let op: je verlenging gaat pas in wanneer je huidige contract afloopt. Daarna ziet je factuurbedrag er ook anders uit. In het langste geval, moet je dus nog 120 dagen wachten. Verleng je met een nieuw toestel? Dan krijg je die wel al direct.


Hoi @Plien01! Welkom hier. Om verwarring te voorkomen reageer ik ook even. Als je al klant bij ons bent, dan kun je je abonnement verlengen mét toestel in de MijnKPN App,via MijnKPN online of door contact met ons op te nemen (0800-0402). Je kunt geen nieuw abonnement bestellen voor een nummer dat al bij ons bekend is. 

Als je een abonnement hebt bij een andere provider, dan adviseer ik je een nieuw abonnement af te sluiten mét nummerbehoud! 

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!:blush:

 


Bedankt voor de antwoorden. Ik ben al vanaf het eerste moment dat ik ooit een mobiel heb klant bij KPN met hetzelfde nummer (zo'n 18 jaar). Dat wil ik dus graag behouden :-) 

Mijn contract loopt pas in november volgend jaar af. 

 

Mvg,

Plien01


@Plien01 Goed nieuws! Ook als je een Sim Only hebt kun je ná de eerste 3 maanden van het Sim Only abonnement het abonnement aanpassen naar een abonnement mét toestel! Als je een nieuw toestelkrediet wilt in je huidige Sim Only abonnement, dan sluit je als het ware een nieuw contract af met een nieuwe looptijd en einddatum. 
Hiervoor dien je contact met ons op te nemen. Gelieve dit telefonisch, via de chat of in de winkel te regelen. Deze aanpassing kun je niet zelf doen namelijk (en het Forum is onhandig i.v.m. verificatie).

 


Je kunt natuurlijk ook gewoon een nieuw toestel kopen bij coolblue, mediamarkt of belsimpel ofzo...


Je kunt natuurlijk ook gewoon een nieuw toestel kopen bij coolblue, mediamarkt of belsimpel ofzo...


Kwestie van goed prijzen vergelijken, soms betaal je iets tot behoorlijk veel minder voor een toestel bij een abonnement en andere keren maakt het i.d.d. niets uit of is het zelfs iets duurder.


We hebben niets meer van je gehoord. Mag ik aannemen dat je vraag is beantwoord? Laat het maar weten als je nog vragen hebt:wink: