Skip to main content

Hoi,

Afgelopen vrijdag, 12 februari, ging mijn nieuwe kpn abonnement in. Ik heb toen mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan toen de verbinding via de oude simkaart verbroken was. Sindsdien krijg ik als ik wil bellen de boodschap dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Ook kan ik dus niet gebeld worden.

Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt.

Hai @J Lensen! Goed dat je aan de bel trekt! Erg vervelend als je helemaal niet meer bereikbaar bent. Het toestel heb je al eens uit en aan gedaan? Ik wil graag vanuit deze kant met je meekijken en dat kan op basis van jouw klantgegevens. Wil jij jouw profiel invullen met de volgende gegevens:

  • Geboortedatum van de contractant
  • Mobiele nummer en het simkaartnummer van KPN
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

Het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je gebruiken als extra invulveld. Geef je hier een seintje als jij de gegevens ingevuld hebt? Dan kunnen wij kijken wat er nodig is om jou up and running te krijgen!


Opnieuw opstarten heeft helaas geen effect.

Ik heb de gevraagde gegevens in mijn profiel aangevuld.


Ik zie een andere simkaart actief dan die je in jouw profiel hebt gezet. Deze is sinds 12 januari van dit jaar actief. Heb je die nog? Of gebruik je de simkaart die je in jouw profiel hebt staan, want dan zal ik die voor je activeren. 


Ik zie nu wat er fout is gegaan. Mijn partner heeft twee weken na mij een nieuwe telefoon plus simkaart via kpn ontvangen. Deze simkaarten zijn per ongeluk omgewisseld. Mijn simkaart werkt nu en ik ben bereikbaar. De simkaart van mijn partner wordt per 1 maart actief.

Bedankt voor de snelle reacties.


Ah top! Kan gebeuren natuurlijk. Fijn dat het nu gelukt is. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten.Â