Skip to main content

Beste mensen,

 

eind november 2020 heb ik besloten dat ik naar KPN sim-only ga overstappen (kom van budget mobiel, dus voorheen Robin mobiel). Alles ingevuld online voor een leuke sim-only aanbieding en wacht dus op mijn simkaart deze week. Het zal aankomen op mijn werkadres; reviva zal simkaart bezorgen tussen 18:14 en 20:14 op maandag 7 december 2020. Ik was de hele dag er en doodleuk kreeg ik een sms om 18:07 dat ik niet aanwezig zal zijn; dus bezorging van simkaart is mislukt!

 

Ik dacht: kan gebeuren, toen heb ik een nieuwe afspraak gemaakt via “mijn bestelling” om simkaart deze keer naar mijn woonadres te laten bezorgen op donderdag 10 december 2020; ik kreeg nog sms dat Reviva tussen 15:54 en 17:54 komt bezorgen. Helaas weer mislukt, terwijl ik de hele dag thuis was om simkaart in ontvangst te nemen. Niemand belde aan, helemaal niks. Ik snap er niks van. Rond 0:00 (net dus) kreeg ik nog een bericht dat mijn bestelling sim-only geannuleerd is, omdat ik niet thuis zal zijn voor de tweede keer. Het is zo frusterend! Ik heb eigenlijk al wat verhalen gehoord over Reviva, maar zo erg heb ik het nog niet meegemaakt!!! Ik weet niet meer of ik nu wil overstappen naar KPN sim-only.

 

KPN, je verliest nog klanten omdat Reviva zo omgaat met je klanten! Ik heb al thuis internet van KPN en wil graag sim-only erbij. Is dat nou teveel gevraagd!? Ik zal zeker een klacht indienen bij KPN en Reviva. Maar als iemand hier van de KPN mij nou kan helpen, dan graag! Want ik weet dat KPN goeie service geeft, maar Reviva...:rage:

Hi @Cmtang77! Welkom op het KPN Forum. We ervaren momenteel een drukte, waardoor je langer dan gewenst hebt moeten wachten op een reactie: excuses hiervoor!
Bedankt voor jouw bericht, al ben ik niet heel blij om je ervaring als nieuwe mobiele klant te lezen. Zonde van jouw tijd en zo hoort het natuurlijk niet te gaan. Aan de hand van jouw klantgegevens in jouw profiel, heb ik gezien dat je inmiddels een klacht ingediend hebt. De afhandeling daarvan laat ik over aan mijn collega van de afdeling Klantenreacties: er volgt nog een terugkoppeling vanuit hen.

We verwelkomen je graag alsnog met een Sim Only abonnement en kunnen de simkaart eventueel ook per post toezenden (je moet de simkaart dan zelf nog activeren door middel van een iDeal betaling van 1 cent. Die betaling moet gedaan worden vanaf het rekeningnummer wat je opgeeft bij de bestelling). Met jouw akkoord kan ik regelen dat een collega jou terugbelt om dit samen in orde te maken? Ik hoor graag van je!


Beste Shyrin,

 

Dank je voor je reactie. Het is een goed idee om de simkaart (met nummerbehoud) maar per post naar mij toe te zenden. Krijg ik dan nog een speciale email met een link zodat ik via ideal kan betalen en daarmee de simkaart kan activeren? Dus bij deze ga ik akkoord met jouw voorstel en wil gebeld worden door een van jouw collega's voor de gekozen oplossing zoals eerder is besproken.

 

Nogmaals bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Cmtang77


Dan gaan we dat zo regelen! Je kunt inderdaad via een aparte link met een activatiecode jouw simkaart activeren en dan de iDealbetaling van 1 cent doen en dan is het afwachten totdat het nummer van de huidige provider wordt overgezet naar KPN. Ik heb alle informatie doorgezet naar een collega die jou vandaag belt op jouw mobiele nummer!

Geen dank! Laat je mij nog weten of het gelukt is met de bestelling?


Beste Shyrin,

 

inmiddels heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen van KPN en ga het zo snel mogelijk activeren! Bedankt voor je hulp en natuurlijk ook bedankt voor de ondersteuning door jouw collega's!

 

Met vriendelijke groet,

 

Cmtang77


Dat is snel: zo mag ik het graag lezen! Héél graag gedaan en laat het gerust weten als er nog andere vragen zijn!