Skip to main content

Hoe komt het inderdaad dat je KPN niet telefonisch te pakken krijgt ? 20 min aan de lijn gehangen en nog geen contact. Ik zou een nieuw 

kastje voor tv krijgen maar sturen een afstandsbediening en nu krijg ik ze gewoon niet te pakken 

de service wordt steeds slechter bij de KPN  Hoe kom ik nu aan het nieuwe kastje want ik kan niet elke keer 20 min aan de telefoon hangen.

En mij kastje komt zo nooit natuurlijk 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi, @Wil100 .

Wat vervelend dat je het verkeerde toegestuurd kreeg. Hoewel een reserve-afst.bed. ook best prettig is (want je kan niks als de ab stuk is).

Heb je je NAW gegevens en je klantnummer internet en tv al in je profiel hier staan? (alleen daar zetten, want daar staan ze afgeschermd.)

Je bericht hier komt ook op het netvlies van het KPN moderatorteam.:wink:


@Wil100 

Voor de overzichtelijkheid is je bericht een eigen topic geworden. :relaxed:

En zie ook nog m'n vraag hierboven a.j.b.


Ik snap er verder niet zo veel van en wil gewoon contact met de kpn waar ik per maand veel geld aan betaal en die niet te bereiken is

en ik heb een nieuw kastje nodig dat zou ook opgestuurd worden want ik heb pas nieuwe afstand  bedieningen.

Maar het toch te gek voor worden dat geen fatsoenlijke klantenservice kunt bereiken


Als je liever wilt bellen dan kan dat: 0800-0402 is ook nog eens gratis. (KPN betaalt dus de kosten van het gesprek)

Maar een KPN moderator zal hier ook nog komen. Ik neem aan dat je je NAW gegevens + klantnummer hebt ingevuld in je profiel (anders kunnen ze niks).


Dit is toch geen optie ik hang nu alweer  30 min aan de lijn in twee dag kost met dit meer als 50 min telefoonkosten. Dit is toch geen service. Ik heb ook het idee dat jullie helemaal geen telefonische klanteservice hebben. Misschien kunt u voor mij dit regelen ik zou een nieuw kastje krijgen en voorlopig heb ik niets moet ik met twee afstandbedieningen mijn tv en kastje aanzetten betaal ik 85,00 per maand voor plus mijn telefoonrekeningen u moet toch kunnen begrijpen dat ik enorm baal

Gewoon een onbereikbaren klantenservice wat een arogantie naar je klanten.

Ik heb van de mevrouw die mij dat kastje zou toe sturen alle instructies gekregen moest mijn eigen kastje lopsmaken en meegeven aan de bezorgen en wat krijg ik een afstandbediening. en zit ik nu steeds met mijn probleem.

 

 

 


kost met dit meer als 50 min telefoonkosten

Zoals vermeld; het is een gratis nummer.
Door de lockdown zit iedereen thuis en dat is technisch veel meer behelpen dan op kantoor. Verder zijn er daardoor minder tel. medewerkers. En op feestdagen en in de weekeinden zijn het er sowieso minder.
Verder wordt er door de traagheid van het menu veel gebeld. Door al deze factoren is de wachttijd inderdaad behoorlijk.

Misschien kunt u voor mij dit regelen

Ik heb dit al kenbaar gemaakt aan de moderators hier. Zij bepalen verder de priorisering van vragen.

Doet je ontvanger het helemaal niet meer?
Heb je er maar één? (alternatieven app, website tv.kpn.com, chromecast)


IK snap niet wat die moderators zijn? Nemen die contact met mij op of komen ze langs om te zorgen dat alles werkt zoals het hoort.Mijn ontvanger doet het wel maar hij communiceert niet met de nieuwe tv omdat het een oud kastje is

En het gaat niet om die 50 min want ik bel ook al onbeperkt maar de arogantie dat na 25 of 30 min de telefoon nog niet wordt opgenomen.

Ik wil gewoon ontvangen wat mij is toegezegd u kunt toch alles nakijken in mijn kpn of waar dan ook en dat ik gewoon met alleen de afstandbediening van de KPN kan gebruiken daar ben ik nu al twee weken mee bezig en voorlopig heb ik niets

meneer ik ben 75 jaar  en wil gewoon iemand aan de telefoon is toch niet teveel gevraagd voor al het geld wat ik per maand betaal 


De moderators zijn op het forum de kpn-medewerkers. Ik ben hier mede-klant, net als u, en kan dus geen administratieve dingen doen. Ik help graag met uitleg, maar dat is hier (ontvanger vervangen) niet van toepassing.

Als u uw gegevens HIER niet invult kan een moderator u niet helpen, en zult u echt moeten bellen.

wil gewoon iemand aan de telefoon

Tja…. 0800-0402….

meneer ik ben 75 jaar 

Dat is een mooie leeftijd, maar wat zegt dat? (internet bestaat 24 jaar; telefoon 65+ jaren)
Oh ja, ik ben 57 jaar.

 


Welkom op het forum @Wil100 
Ik ben 1 van de vele moderators hier en zit klaar om je te helpen.

@PeterG  heeft eigenlijk de eerste benodigde uitleg al gegeven. Als je je profiel invult dan kan ik of een mede moderator je gegevens erbij pakken en je verder helpen. Wil je toch liever bellen, ook geen probleem, dat kan inderdaad op ons gratis nummer 0800-0402. Het kan op sommige momenten drukker zijn dan je normaal van ons gewend bent. Probeer het dan op een later moment nogmaals. Telefonisch zijn wij elke dag open (dus ook op zaterdag en zondag) tussen 08:00 - 22:00.


Alles heb ik nu ingevuld dus misschien kunnen jullie dan contact met mij opnemen ik heb nu twee keer op verschillende tijden gebeld ene keer 20 min en andere keer 27 min en ik heb zelf opgehangen

 


Hoi @Wil100, ik neem het even over van mijn collega.
Sorry voor mijn late reactie!
Ik zie dat je eergisteren een telefonische collega gesproken hebt. In haar notitie beschrijft ze waar je tegenaan loopt. Als ik het goed begrijp werkt jouw KPN afstandsbediening niet op de LG televisie. Het gaat dan om de volumeknoppen, het aan/uit zetten van de TV en de Source knop. Een nieuwe TV ontvanger zou hier ook geen invloed op hebben. Dit is tussen jouw TV en onze afstandsbediening namelijk!
In de aantekening lees ik dat het jullie toen niet gelukt was het probleem op te lossen en dat je contact op ging nemen met LG. Is daar nog wat uitgekomen?
In principe zouden de stappen op www.kpn.com/afstandsbediening de manier moeten zijn om je afstandsbediening te koppelen aan je TV. Let hierbij wel op dat je de juiste afstandsbediening kiest in dit overzicht want ze zijn allemaal nét anders.


Afstandsbediening met Netflix knop instellen op aanwezige tv.

Codes LG: 005, 208, 244, 328, 741, 744

Houd de source en OK knop gelijktijdig ca 5 sec. ingedrukt totdat rode led brandt.
Toets de eerste code in. Druk daarna op de OK knop.
Probeer de functies v.d. TV. Werkt het dan ben je klaar. Anders procedure met volgende code uitvoeren.